ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Wydział Realizacji Inwestycji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wydział Realizacji Inwestycji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kierownik Wydziału: Sylwester Suchowski
 
Zakres działalności wydziału:
 
·          przygotowywanie i nadzorowanie inwestycji i remontów realizowanych przez Gminę (z wyłączeniem inwestycji i remontów realizowanych przez jednostki organizacyjne Gminy i spółki w ramach czynszu dzierżawnego oraz Międzyrzeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego), w zakresie:
a)       opracowywania przy współudziale komórek organizacyjnych Urzędu programów inwestycyjnych, remontowych i modernizacyjnych,
b)       przygotowywania  terenu  pod inwestycje,
c)        uzgadniania opracowania dokumentacji technicznej i kosztorysowej,
d)       przygotowywania przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe,
e)       przygotowywania  umów  z  wykonawcami  robót na realizację inwestycji, dostawy maszyn i urządzeń w ramach dostaw inwestorskich,
f)        organizowania nadzoru inwestorskiego,
g)       bieżącej kontroli realizacji inwestycji i remontu,
h)       odbioru  inwestycji  oraz rozliczania zadania pod względem finansowym i rzeczowym,
i)         przekazywania   inwestycji   w   skład  majątku  Gminy,
·           nadzorowanie inwestycji, remontów kapitalnych realizowanych przez jednostki i zakłady budżetowe Gminy z wyłączeniem inwestycji, remontów kapitalnych realizowanych przez Międzyrzeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego w zakresie:
a)       opiniowania zamierzeń inwestycyjnych i remontowych,
b)       uzgadniania dokumentacji technicznej i kosztorysowej,
c)        współuczestnictwa w przetargach,
d)       opiniowania umów z wykonawcami i dostawcami,
e)       współuczestnictwa w odbiorach częściowych i końcowych,
f)        kontroli realizacji zadania,
g)       współuczestnictwa w rozliczaniu zadania pod względem finansowym i rzeczowym oraz przekazywaniu inwestycji w skład majątku Gminy,
·           przygotowywanie terenu pod budownictwo jedno i wielorodzinne w zakresie uzbrojenia,
·           kontrola zabezpieczeń prac budowlanych prowadzonych na zlecenie Gminy,
·           przygotowywanie wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych ze środków Unii Europejskiej oraz innych dokumentów (np.: umowy harmonogramy, sprawozdania),
·           monitorowanie wszystkich przedsięwzięć finansowanych przez Gminę przy udziale środków pochodzących z UE,
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Rzepa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Rzepa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-01 01:28:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-01 01:42:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-11-01 01:42:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6950 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »