ˆ

Azbest 2015/2016

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o uzyskaniu dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze przy udziale środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-10-25 14:16:21 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu

 
Gmina Międzyrzecz zakończyła w 2016 r. realizację zadania "Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Międzyrzecz" dofinasowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze przy udziale środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

W oparciu o przyznaną dotację z WFOŚIGW w Zielonej Górze oraz przy udziale środków NFOŚiGW w Warszawie w dniu 27 lipca 2016 r. podpisano umowę z firmą Zakład Gospodarki Komunalnej „GRONEKO” Marcin Gronowski, Mikołaj Gronowski - Wykonawcą zadania polegającego na usunięciu wyrobów zawierających azbestem z terenu gminy Międzyrzecz w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Międzyrzecz na lata 2012-2032” przyjętego Uchwałą Nr XXVI/208/12  Rady Miejskiej w Międzyrzeczu w dniu 28 grudnia 2012 r. zmienionego Uchwałą Nr IX/79/15 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 24 czerwca 2015 r.


Ostatecznie odebrano 29,84 Mg odpadów z 5 nieruchomości, których właściciele złożyli informacje o wyrobach  zawierających azbest i zgłosili chęć uczestnictwa na zasadach narzuconych przez WFOŚiGW. 
Koszt zadania wyniósł 16.893,86 zł w tym dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze  8.446,93 zł, a kwota 8.446,93 zł pochodziła z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
« powrót do poprzedniej strony