ˆ

Zgromadzenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zgromadzenia

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-06-23 11:16:41

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia w trybie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. – Prawo o zgromadzeniach (Dz.U. 2015 poz. 1485 z późn. zm.) należy wnieść w taki sposób, aby wiadomość o zgromadzeniu dotarła do organu gminy nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 6 dni przed planowaną datą zgromadzenia. Zawiadomienie należy wnieść na adres:
 
Burmistrz Międzyrzecza
ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz
lub elektronicznie na adres e-mail:
tel. 95 742 69 50, fax 95 742 69 60
 
W zawiadomieniu o zamiarze zorganizowania zgromadzenia organizator zgromadzenia podaje:
1) imię i nazwisko organizatora zgromadzenia, jego numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z nim, a w przypadku gdy organizatorem zgromadzenia jest osoba prawna lub inna organizacja – jej nazwę i adres siedziby oraz imię i nazwisko osoby wnoszącej zawiadomienie w imieniu organizatora zgromadzenia, jej numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z tą osobą;
2) imię i nazwisko przewodniczącego zgromadzenia, jego numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z nim;
3) cel zgromadzenia, w tym wskazanie spraw publicznych, których ma dotyczyć zgromadzenie;
4) datę, godzinę i miejsce rozpoczęcia zgromadzenia, przewidywany czas trwania, przewidywaną liczbę uczestników oraz ewentualną trasę przejścia ze wskazaniem miejsca zakończenia zgromadzenia;
5) informację o środkach służących zapewnieniu pokojowego przebiegu zgromadzenia, o ile organizator zgromadzenia je zaplanował.
 
Do zawiadomienia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia dołącza się:
1) pisemną zgodę na przyjęcie obowiązków przewodniczącego zgromadzenia w przypadku jego wyznaczenia;
2) zdjęcie organizatora zgromadzenia albo przewodniczącego zgromadzenia w przypadku jego wyznaczenia.
 
 
W przypadku wniesienia zawiadomienia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej zamiast pisemnej zgody na przyjęcie obowiązków przewodniczącego zgromadzenia można dołączyć elektroniczną kopię tego dokumentu.
 
_______________________________________________________________________________________________________________
 

Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia w trybie uproszczonym (w przypadku gdy organizator zgromadzenia uzna, że planowane zgromadzenie nie będzie powodować utrudnień w ruchu drogowym, a w szczególności powodować zmiany w jego organizacji), zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. – Prawo o zgromadzeniach (Dz.U. 2015 poz. 1485 z późn. zm.) należy wnieść, nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 2 dni przed planowaną datą zgromadzenia do:
 
Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Gorzowie Wlkp.
na adres e-mail:
tel.  95 728 87 77, lub 95 711 52 71, lub 609 796 508
fax. 95 728 87 78
 
Zawiadomienie o planowanym zgromadzeniu w trybie uproszczonym  powinno zawierać następujące informacje:
1) imię i nazwisko organizatora zgromadzenia, jego numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z nim;
2) datę, godzinę i miejsce rozpoczęcia zgromadzenia, przewidywany czas trwania, przewidywaną liczbę uczestników oraz ewentualną trasę przejścia ze wskazaniem miejsca zakończenia zgromadzenia;
3) ewentualne zagrożenia, które w jego ocenie mogą pojawić się w trakcie zgromadzenia.
 
 
Więcej informacji na temat zgromadzeń można znaleźć w ustawie Prawo o zgromadzeniach pod poniższym linkiem: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20150001485

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyla informację: Mieczysław Witczak Data wytworzenia informacji: 2017-06-23 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Mieczysław Witczak Data wprowadzenia do BIP 2017-06-23 11:16:41
Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa Data udostępnienia informacji: 2017-06-23 11:16:58
Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa Data ostatniej zmiany: 2017-11-24 20:42:13
Artykuł był wyświetlony: 231 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu