ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji L sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 24 kwietnia 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-04-16 15:37:30 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
24 kwietnia 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się L sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe:
    1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    2. porządek obrad.
  2. Sprawozdania z działalności spółek gminnych: Zakładu Energetyki Cieplnej, Międzyrzeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego, Międzyrzeckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji, Przedsiębiorstwa Produkcji Betonów „PUBR” i Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej za 2017 rok.
  3. Raport z działań Gminy Międzyrzecz na rzecz Przeciwdziałania Narkomanii w 2017 roku.
  4. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny.
  5. Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2017.
  6. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2018 rok.
  7. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Międzyrzecz.
  8. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 5 lat.
  9. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 5 lat.
  10. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 5 lat.
  11. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie do sprzedaży nieruchomości położonych nad jeziorem Głębokie w części zabudowanej domkami letniskowymi.
  12. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.
  13. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2016.
  14. Podjęcie uchwały (projekt nr 9) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2018 – 2031.
  15. Podjęcie uchwały (projekt nr 10) o zmianie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych komisji Rady.
  16. Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie powołania doraźnej Komisji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
  17. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  18. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  19. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
  20. Wolne wnioski i informacje.
  21. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
« powrót do poprzedniej strony