ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji V sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 26 lutego 2019 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-02-18 19:36:42 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
26 lutego 2019 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019 (projekt nr 1).
  4. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2019-2031 (projekt nr 2).
  5. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Powiatu Międzyrzeckiego (projekt nr 3).
  6. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego (projekt nr 4).
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia  wysokości wynagrodzenia za inkaso (projekt nr 5).
  8. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia wieloletniego gminnego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023  (projekt nr 6).
  9. Podjęcie uchwały o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2019 rok (projekt nr 7).
  10. Podjęcie uchwały w sprawie  rozpatrzenia skargi na Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu (projekt nr 8).
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 9).
  12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gminnej położonej w obrębie 0013 Kuźnik odpłatną służebnością gruntową (projekt nr 10).
  13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gminnej położonej w obrębie 0007 Kuligowo nieodpłatną służebnością gruntową (projekt nr 11).
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Międzyrzecz (projekt nr 12).
  15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty osobom fizycznym będącym właścicielami budynków jednorodzinnych lub lokali mieszkalnych lub spółdzielniom mieszkaniowym od opłaty jednorazowej za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności gruntów stanowiących własność Gminy Międzyrzecz (projekt nr 13).
  16. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  17. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  18. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje (Sprawozdania z działalności Komisji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu w 2018 roku).
  19. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych
« powrót do poprzedniej strony