Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o organizacji V sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 26 lutego 2019 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-02-18 19:36:42 przez Marcin Rzepa
Akapit nr - brak tytułu
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
26 lutego 2019 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Porządek obrad.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019 (projekt nr 1).
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2019-2031 (projekt nr 2).
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Powiatu Międzyrzeckiego (projekt nr 3).
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego (projekt nr 4).
- Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso (projekt nr 5).
- Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia wieloletniego gminnego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023 (projekt nr 6).
- Podjęcie uchwały o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2019 rok (projekt nr 7).
- Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu (projekt nr 8).
- Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 9).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gminnej położonej w obrębie 0013 Kuźnik odpłatną służebnością gruntową (projekt nr 10).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gminnej położonej w obrębie 0007 Kuligowo nieodpłatną służebnością gruntową (projekt nr 11).
- Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Międzyrzecz (projekt nr 12).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty osobom fizycznym będącym właścicielami budynków jednorodzinnych lub lokali mieszkalnych lub spółdzielniom mieszkaniowym od opłaty jednorazowej za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności gruntów stanowiących własność Gminy Międzyrzecz (projekt nr 13).
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje (Sprawozdania z działalności Komisji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu w 2018 roku).
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych
Pobierz dane XML Informacja o organizacji V sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 26 lutego 2019 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu Drukuj informację Informacja o organizacji V sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 26 lutego 2019 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu