ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej „Międzyrzecz IV” o mocy do 1 MW na działce nr ewid. 139 położonej w obrębie ewidencyjnym 2-Kalsko, gmina Międzyrzecz

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-07-09 09:33:48 przez Marcin Mokrzycki

Akapit nr - brak tytułu

Międzyrzecz, 2019.07.08
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
znak sprawy: WPP.6220.10.2019.MM
 
OBWIESZCZENIE
 
      Burmistrz Międzyrzecza działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.) oraz art. 73 ust. 1, art. 33 i art. 21 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2081 z późn. zm.),
 
zawiadamia
 
że na wniosek podmiotu planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia – Energy Solar 29 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wareckiej 11A – zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej „Międzyrzecz IV” o mocy do 1 MW na działce nr ewid. 139 położonej w obrębie ewidencyjnym 2-Kalsko, gmina Międzyrzecz.
      Celem wszczętego postępowania jest dokonanie analizy oraz oceny bezpośredniego i pośredniego wpływu przedsięwzięcia na środowisko oraz warunki zdrowia i życia ludzi.
      Dane o przedmiotowym wniosku umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych – Rejestr Informacji o Środowisku – prowadzonym przez Burmistrza Międzyrzecza nr karty 10/A/2019 na internetowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz w Bazie danych o ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko na stronie http://bazaoos.gdos.gov.pl.
      W związku z powyższym informuję, że w terminie 30 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia można zapoznać się aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, Rynek 1 - Wydział Planowania Przestrzennego, pokój 304 w godzinach urzędowania.
 
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
(-) mgr inż. Remigiusz Lorenz
 
 
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej - Gminy Międzyrzecz

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony