ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Nabór wniosków na realizację zadań w 2013 r. sprzyjających rozwojowi sportu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-01-15 12:13:46 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 17/2013
BURMISTRZA MIĘDZYRZECZA
z dnia 14 stycznia 2013 r.
w sprawie ogłoszenia naboru wniosków na realizację zadań w 2013 r. sprzyjających rozwojowi sportu.
 
Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami) oraz § 4 uchwały
nr XXIII/176/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 25 września 2012 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz 
 
zarządzam, co następuje:
 
§ 1. Ogłaszam nabór wniosków o wsparcie finansowe realizacji zadań w 2013 r. sprzyjających rozwojowi sportu - treść ogłoszenia stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
 
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Rozwoju i Promocji Gospodarczej.
 
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Międzyrzecza
/-/ Tadeusz Dubicki
 
 
Załącznik do Zarządzenia Nr 17/2013
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 14 stycznia 2013 r.
 
Działając zgodnie z uchwałą nr XXIII/176/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 25 września 2012 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz  (DZ. URZ. WOJ. LUB 2012.2059)
 
Burmistrz Międzyrzecza
ogłasza nabór wniosków na realizację zadań w 2013 r. sprzyjających rozwojowi sportu.
 
  1. Przedmiot zgłaszanych wniosków
Przedmiotem zgłaszanych wniosków mogą być przedsięwzięcia służące realizacji przynajmniej jednego z niżej wymienionych celów publicznych z zakresu sportu, określonych w uchwale nr XXIII/176/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 25 września 2012 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz  (DZ. URZ. WOJ. LUB 2012.2059):
  1. promocja sportu i aktywnego stylu życia; 
  2. umożliwienie dostępu do różnorodnych form aktywności sportowej jak największej liczbie mieszkańców Gminy Międzyrzecz;
  3.  poprawę kondycji fizycznej i zdrowia psychicznego mieszkańców poprzez uczestnictwo w aktywnym stylu życia;
  4. poprawę warunków uprawiania sportu przez zawodników klubów sportowych i mieszkańców Gminy;
  5. osiągnięcie wysokich wyników sportowych przez zawodników klubów sportowych.
 
  1. Rodzaj zadania i wysokość kwoty środków finansowych przeznaczonych na wsparcie zadania
  1. Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce nożnej na terenie miasta Międzyrzecz. Na wykonanie zadania przeznacza się kwotę w wysokości 250.000  zł.
  2. Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce siatkowej na terenie gminy Międzyrzecz.  Na wykonanie zadania planuje się przeznaczyć kwotę w wysokości 150.000 zł.
  3. Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce nożnej na terenie Sołectwa Bobowicko. Na wykonanie zadania przeznacza się kwotę w wysokości 15.000 zł.
  4. Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce nożnej na terenie Sołectwa Pieski. Na wykonanie zadania przeznacza się kwotę w wysokości  15.000 zł.
  5. Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce nożnej na terenie Sołectwa Bukowiec. Na wykonanie zadania przeznacza się kwotę w wysokości 10.000 zł.
  6. Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce nożnej na terenie Sołectwa Kursko. Na wykonanie zadania przeznacza się kwotę w wysokości 5.000 zł.
  7. Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w zakresie tenisa stołowego na terenie gminy Międzyrzecz. Na wykonanie zadania przeznacza się kwotę w wysokości 5.000 zł.
  8. Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w zakresie tenisa ziemnego na terenie gminy Międzyrzecz. Na wykonanie zadania przeznacza się kwotę w wysokości 5.000 zł.
Formą wypłaty dotacji przyznanej z budżetu Gminy Międzyrzecz będzie przekazanie klubom sportowym środków finansowych na poczet kosztów przedsięwzięcia w dwóch transzach.
 
 
 
  1. Termin realizacji przedsięwzięć:
Przedsięwzięcia powinny być realizowane od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 31 grudnia 2013 r.
 
  1. Warunki merytoryczne i finansowe, jakie powinien spełniać projekt i objęte nim przedsięwzięcie oraz kryteria stosowane przy dokonaniu wyboru ofert:
    1. Wzór wniosku o wsparcie przedsięwzięcia w zakresie tworzenia warunków sprzyjających rozwojowi sportu stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Dostępny jest na stronie internetowej www.międzyrzecz.pl oraz w Wydziale Rozwoju i Promocji Gospodarczej tut. urzędu.
    2. Wniosek o przyznanie dotacji musi przewidywać finansowy wkład własny klubu                 na realizację projektu w wysokości co najmniej 10 % kosztów przedsięwzięcia.
    3. Dotacje celowe mogą uzyskać kluby sportowe działające na terenie Gminy Międzyrzecz niezaliczane do sektora finansów publicznych i niedziałające w celu osiągnięcia zysku, realizujące cel publiczny z zakresu sporu, o którym mowa w pkt. I niniejszego ogłoszenia.
    4. Z dotacji celowej mogą być finansowane wydatki w szczególności na:
1)  realizację programów szkolenia sportowego;
2)  zakupu sprzętu sportowego;
3) pokrycia kosztów organizowania zawodów sportowych lub uczestnictwa w tych zawodach;
4) pokrycia kosztów korzystania z obiektów sportowych dla celów szkolenia sportowego;
5) sfinansowanie wynagrodzenia kadry szkoleniowej;
6)  obsługę księgową zadania;
7) sfinansowanie stypendiów zawodników do 50% wysokości przekazanej dotacji.
5.  Z dotacji nie mogą być finansowane ani dofinansowane w szczególności wydatki z
       tytułu:
1) transferu zawodnika z innego klubu sportowego;
2) zapłaty kar, mandatów i innych opłat sankcyjnych nałożonych na podmiot dotowany lub osoby z nim związane;
3) licencji;
4) zobowiązania podmiotu dotowanego  z tytułu zaciągniętej pożyczki, kredytu lub wykupu papierów wartościowych oraz kosztów obsługi zadłużenia;
5) wynagrodzeń zawodników.
6.  Do wniosku o których mowa w ust. 1,  należy dołączyć kopie poniższych dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania klubu:
1) aktualny odpis z KRS lub innego rejestru właściwego dla danego podmiotu;
2) wykaz zawodników posiadających licencję wydana przez właściwy polski związek sportowy (imię i nazwisko, numer licencji);
3) aktualny statut.
  1. Złożone oferty rozpatruje komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Międzyrzecza w składzie co najmniej 3-osobowym.
  2. Komisja konkursowa przy rozpatrywaniu ofert o przyznanie dotacji na realizację zadania opiniuje oferty uwzględniając w szczególności:
  1. zgodność oferty z celem publicznym;
  2. znaczenie zadania dla Gminy Międzyrzecz;
  3. wysokość środków budżetowych przeznaczonych na realizacje danego zadania;
  4. wysokość środków pozabudżetowych pozyskanych na realizację danego zadania;
  5. ocenę przedstawionej w ofercie kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania;
  6. ocenę możliwości realizacji zadania przez oferenta;
  7. analizę wykonania zadań zleconych podmiotowi dotowanemu w okresie poprzednim z uwzględnieniem w szczególności jakości i terminowości rozliczenia dotacji.
  1. W przypadku stwierdzenia uchybień formalno - prawnych lub innych wad wniosku, Burmistrz wyznacza termin nie krótszy niż 7 dni i wzywa  klub sportowy do ich usunięcia  lub uzupełnienia wniosku.
  2. Wniosek, którego wad nie usunięto lub który, nie został uzupełniony pozostawia się bez rozpatrzenia.
  3. Wnioski zgłoszone po terminie nie będą uwzględniane przy przyznawaniu dotacji.
  1. Oferty zostaną rozpatrzone w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty jej złożenia.
  2. Warunkiem przekazania dotacji jest zawarcie umowy, z zachowaniem formy pisemnej.
  3. Dotację na realizację przedsięwzięcia przekazuje się na rachunek bankowy klubu sportowego na warunkach określonych w umowie.
  4. Klub sportowy otrzymujący dotację zobowiązany jest do przedłożenia sprawozdania                                   z realizacji przedsięwzięcia. Wzór sprawozdania  stanowi załącznik  Nr 2 do niniejszego ogłoszenia, dostępny jest również na stronie internetowej www.miedzyrzecz.pl oraz               w Wydziale Rozwoju i Promocji Gospodarczej.
 
  1. Termin oraz miejsce składania wniosków o udzielenie dotacji:
  1. Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie                         w siedzibie Urzędu Miejskiego, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz w terminie do dnia 25 stycznia 2013 r. do godz. 12.00
  2. Koperta zawierająca wniosek wraz z niezbędnymi załącznikami  powinna:
1) zawierać pełną nazwę klubu sportowego i jego adres,
2) pełną nazwę Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu i jego adres tj. Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz
3) być opatrzona sformułowaniem “Wniosek na realizację zadań w 2013 r. sprzyjających rozwojowi sportu”.
 
  1. Postanowienia końcowe
Szczegółowe warunki i tryb przyznawania dotacji reguluje nr XXIII/176/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 25 września 2012 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz  (DZ. URZ. WOJ. LUB 2012.2059)
 
Załączniki:
 
1.Wzór wniosku o wsparcie przedsięwzięcia w zakresie sprzyjania  rozwojowi sportu.
2.Wzór sprawozdania z realizacji przedsięwzięcia.
3.Uchwała nr XXIII/176/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 25 września 2012 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz  (DZ. URZ. WOJ. LUB 2012.2059).
4. Zarządzenie Nr 112/2012 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 31 grudnia 2012r. w sprawie opłat za usługi komunalne oraz korzystanie z obiektów MOSiW.
 
 
 
 
 
Załącznik nr 1
Oferta realizacji zadania publicznego z zakresu sportu przewidzianego w ustawie z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie
 
 
 
  1. Nazwa zadania:
…………………………………………………………………………………………………
 
 
  1. Przeznaczenie dotacji – określenie celu publicznego:
…………………………………………………………………………………………………
 
  1. Termin i miejsce realizacji zadania:
…………………………………………………………………………………………………
 
  1. Dokładny adres, dane kontaktowe podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie:
…………………………………………………………………………………………………
Tel. ………………………………… fax …………………………. E-mail:………………
 
  1. Numer rachunku bankowego:
…………………………………………………………………………………………………
 
  1. Wskazanie osób upoważnionych do reprezentowania podmiotu (imię i nazwisko, stanowisko/ pełniona funkcja, telefon kontaktowy):
…………………………………………………………………………………………………
 
  1. Koszty realizacji zadania
Lp.
Rodzaj kosztów
Koszt całkowity zadania (w zł)
Wnioskowana kwota dotacji (90% - w zł)
Wkład własny (10% - w zł)
 
 
 
 
 
Ogółem:
 
 
 
 
  1. Dane o posiadanych zasobach kadrowych, ich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym pozwalających osiągnąć zamierzony cel:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
 
                                                                                                                                                                                                                                                 ………………………….
(czytelny podpis osoby/osób upoważnionej/-ych do reprezentowania podmiotu)
 
Załączniki:
1) aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego rejestru właściwego dla danego podmiotu (status prawny);
2) wykaz zawodników posiadających licencję wydana przez właściwy polski związek sportowy (imię i nazwisko , numer licencji);
3) aktualny statut.
 
 
Załącznik nr 2
Sprawozdanie z wykorzystania środków finansowych na zadanie z zakresu sportu

w okresie od ………….. do …………………………,
określonego w umowie nr …………………..,
zawartej w dniu ………………………,
między Gmina Międzyrzecz
a ……………………………………………………..
(nazwa podmiotu)
 
Data złożenia sprawozdania:………………………….
 
CZĘŚĆ I.
Sprawozdanie merytoryczne
  1. Informacja o przebiegu realizacji zadania:
 
 
  1. Czy zakładane cele i rezultaty zostały osiągnięte w wymiarze określnym w ofercie? Jeśli nie, wskazać dlaczego?
 
 
CZĘŚĆ II.
Sprawozdanie z wykonania wydatków
  1. Rozliczenie ze względu na rodzaj kosztów (w zł):
 
Lp.
Rodzaj kosztów (koszty merytoryczne i administracyjne związane z realizacją zadania)
Koszt całkowity
W tym koszt pokryty z dotacji
 
 
 
 
 
 
 
 
Ogółem:
 
 
 
  1. Rozliczenie ze względu na źródło finansowania:
 
Źródła finansowania
%
Koszty pokryte z dotacji
 
 
Koszty pokryte z środków własnych, środków finansowych z innych źródeł
 
 
Ogółem:
 
 
 
  1. Zestawienie faktur (rachunków)
Lp.
Numer dokumentu księgowego
Numer pozycji kosztorysu
Data
Nazwa wydatku
Kwota (zł)
Data zapłaty
 
 
 
 
 
 
 
 
CZĘŚĆ III.
Dodatkowe informacje
  1. Inne istotne informacje o realizacji zadania:
 
 
  1. Materiały mogące dokumentować działania faktyczne podjęte przy realizacji zadania (np. listy uczestników, publikacje, raporty, wyniki):
 
 
Oświadczam (-my), że:
  1. Od daty zawarcia umowy nie zmienił się status prawny klubu;
  2. Wszystkie podane w niniejszym sprawozdaniu informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym;
  3. Zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane za środki finansowe uzyskane w ramach umowy zostały dokonane zgodnie z przepisami art. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych;
  4. Wszystkie kwoty wymienione w zestawieniu faktur (rachunków) zostały faktycznie poniesione.
 
………………………………………….
(czytelny podpis osoby / osób upoważnionej/-ych do reprezentowania podmiotu)
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony