ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Spraw Społecznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-08-20 20:08:17 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu

Kierownik Wydziału: Tomasz Markiewicz
 
Do zakresu działania wyadziału należy w szczególności:
1) pozyskiwanie środków z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz innych źródeł,
2) realizacja działań informacyjnych dla lokalnej społeczności,
3) organizowanie szkoleń, wydarzeń, „dni otwartych” związanych z życiem Gminy,
4) prowadzenie prac związanych z przyjęciem i realizacją zadań „budżetu obywatelskiego”,
5) prowadzenie zadań i spraw z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
6) współpraca z młodzieżową radą miejską,
7) przygotowywanie materiałów niezbędnych do udzielania dotacji, planowania i uruchamiania środków finansowych na zadania bieżące dla jednostek organizacyjnych Gminy z zakresu oświaty, kultury i sportu,
8) prowadzenie rejestru instytucji kultury,
9) współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie zadań określonych ustawami: o systemie oświaty, o systemie informacji oświatowej i Karty Nauczyciela,
10) prowadzenie zadań określonych w ustawie o sporcie, w tym:
a) prowadzenie spraw związanych ze stypendiami sportowymi i naukowymi,
b) dotacje dla klubów sportowych (przyznawanie i rozliczanie),
c) prowadzenie ewidencji kąpielisk oraz ewidencji innych obiektów świadczących usługi hotelarskie zgodnie z ustawą o usługach turystycznych,
11) realizacja zadań z zakresu kultury, w tym wykonywanie obowiązków i uprawnień organizatora gminnych instytucji kultury, z wyłączeniem spraw kadrowych dyrektorów instytucji,
12) prowadzenie promocji Gminy, w tym:
a) współpraca z miastami partnerskimi Gminy,
b) przygotowywanie materiałów informacyjnych oraz współpraca z mediami,
c) organizowanie udziału Gminy w wystawach i targach turystycznych i gospodarczych,
d) inicjowanie zadań w zakresie publikacji oraz wydawnictw promocyjnych,
e) planowanie i zakup materiałów promocyjnych,
13) prowadzenie strony internetowej Gminy,
14) sprawowanie nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi Gminy działającymi w zakresie oświaty, kultury, sportu i rekreacji oraz pomocy społecznej,
15) informowanie kierownictwa Urzędu o informacjach zamieszczonych w prasie na temat życia Gminy,
16) prowadzenie kroniki dokumentującej życie Gminy.
« powrót do poprzedniej strony