ˆ

Dane ogólne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-14 19:08:30 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Godziny pracy Urzędu od 22.01.2015 roku:
 
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
godziny pracy Urzędu
Wydziały Urzędu znajdujące się przy ul. Rynek 1 i Rynek 7
poniedziałek od  9.00 – 17.00
od wtorku do piątku od  7.00 – 15.00
 
Wydział Spraw Obywatelskich oraz Urząd Stanu Cywilnego
przyjmuje interesantów w godz.:
poniedziałek 9.00 – 16.30
wtorek – piątek 7.00 – 14.30
 
___________________________________________________________________________________
Burmistrz Międzyrzecza
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
Zarządzenie Nr 174/2023
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 11 grudnia 2023 roku
 
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
 
            Na podstawie art.33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.  U. z 2023 r. poz. 40 z zm.) w związku z art. 1042 § 2 Kodeksu pracy
 
zarządzam:
 
            § 1. Załącznik nr 1 do Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu określający dni wolne od pracy w 2024 roku otrzymuje brzmienie jak załącznik   do niniejszego zarządzenia.
 
            § 2. Zarządzenie obowiązuje z dniem wydania i podlega rozplakatowaniu na tablicy informacyjnej oraz przekazaniu wszystkim wydziałom, biurom i samodzielnym stanowiskom.
 
Z up. Burmistrza
 
Mgr Agnieszka Śnieg
Zastępca Burmistrza
 
 
 
Załącznik do Zarządzenia Nr 174/2023
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 11 grudnia 2023 roku
 
 
 
Załącznik Nr 1
do Regulaminu pracy
Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
 
Terminy dni wolnych od pracy
obowiązujące w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu
 
  1. W 2024 roku ustalam następujące terminy dni wolnych od pracy dla pracowników Urzędu Miejskiego  :
 
Styczeń      08 pn*, 13s., 20s., 27s.
 
Luty          03s.,  10s., 17s., 24s.
 
Marzec     02s., 09s., 16s., 23s., 30s.
 
Kwiecień  06s., 13s., 20s., 27s.
 
Maj           04s., 11s., 18s., 25s.   
 
Czerwiec  01s., 08s., 15s., 22s., 29s.
 
Lipiec       06s, 13s., 20s., 27s.
 
Sierpień    03s., 10s., 17s., 24s., 31s.
 
Wrzesień    07s., 14s., 21s., 28s.
 
Październik 05s., 12s., 19s., 26s.
 
Listopad    02s.,   09s., 16s., 23s., 30s.
 
Grudzień     07s., 14s., 21s., 28s.
 
Razem w 2024 roku obowiązują 52 dni wolne od pracy.
 
 
*s. –  sobota
*pn. – poniedziałek
 
 
 
___________________________________________________________________________________
Burmistrz Międzyrzecza
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
Zarządzenie Nr 155/2021
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 9 grudnia 2021 roku
 
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
 
            Na podstawie art.33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.  U. z 2021 r. poz. 1372) w związku z art. 1042  § 2 Kodeksu pracy
 
zarządzam:
 
            § 1. Załącznik nr 1 do Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu określający dni wolne od pracy w 2022 roku otrzymuje brzmienie jak załącznik do niniejszego zarządzenia.
 
            § 2. Zarządzenie obowiązuje z dniem wydania i podlega rozplakatowaniu na tablicy informacyjnej oraz przekazaniu wszystkim wydziałom, biurom i samodzielnym stanowiskom.
 
 
BURMISTRZ
 
mgr inż. Remigiusz Lorenz
 
 
 
Załącznik do Zarządzenia Nr 155/2021
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 9 grudnia 2021 roku
 
Załącznik Nr 1
do Regulaminu pracy
Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Terminy dni wolnych od pracy
obowiązujące w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu
 
  1. W 2022 roku ustalam następujące terminy dni wolnych od pracy dla pracowników Urzędu Miejskiego  :
 
Styczeń     07pt.*, 08s.*, 15s., 22s., 29s.
 
Luty          05s.,  12s., 19s., 26s.
 
Marzec      05s., 12s., 19s., 26s.
 
Kwiecień  02s., 09s., 16s., 23s., 30s.
 
Maj           07s., 14s., 21s., 28s.  
 
Czerwiec   04s., 11s., 18s., 25s.
 
Lipiec        02s, 09s., 16s., 23s., 30s.
 
Sierpień     06s., 13s., 20s., 27s.
 
Wrzesień     03s., 10s., 17s., 24s.
 
Październik 01s., 08s., 15s., 22s., 29s.
 
Listopad    05s., 12s., 19s., 26s.
 
Grudzień     03s., 10s., 17s., 24s., 31s.
 
Razem w 2022 roku obowiązują 53 dni wolne od pracy.
 
 
*s. –  sobota
*pt. – piątek
 
___________________________________________________________________________________
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
Zarządzenie Nr 122/2020
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 11 grudnia 2020 roku
 
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
 
            Na podstawie art.33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.  U. z 2020 r. poz. 713) w związku z art. 1042 § 2 Kodeksu pracy
 
zarządzam:
 
            § 1. Załącznik nr 1 do Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu określający dni wolne od pracy w 2021 roku otrzymuje brzmienie jak załącznik   do niniejszego zarządzenia.
 
            § 2. Zarządzenie obowiązuje z dniem wydania i podlega rozplakatowaniu na tablicy informacyjnej oraz przekazaniu wszystkim wydziałom, biurom i samodzielnym stanowiskom.
 
 
BURMISTRZ
 
mgr inż. Remigiusz Lorenz
 
 
 
 
Załącznik do Zarządzenia Nr 122/2020
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 11 grudnia 2020 roku
 
Załącznik Nr 1
do Regulaminu pracy
Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Terminy dni wolnych od pracy
obowiązujące w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu
 
  1. W 2021 roku ustalam następujące terminy dni wolnych od pracy dla pracowników Urzędu Miejskiego  :
 
Styczeń     02s*., 09s., 16s., 24s., 30s.
 
Luty          06s.,  13s., 20s., 27s.
 
Marzec      06s., 13s., 20s., 27s.
 
Kwiecień  03s., 10s., 17s., 24s.
 
Maj           04 wt*., 08s., 15s., 22s.,29s.   
 
Czerwiec   05s., 12s., 19s., 26s.
 
Lipiec        03s, 10s., 17s., 24s., 31s.
 
Sierpień     07s., 14s., 21s., 28s.
 
Wrzesień     04s., 11s., 18s., 25s.
 
Październik 02s., 09s., 16s., 23s., 30s.
 
Listopad    06s., 13s., 20s., 27s.
 
Grudzień     04s., 11s., 18s., 24pt*
 
Razem w 2021 roku obowiązują 52 dni wolne od pracy.
 
 
*s. –  sobota
*pt. – piątek
*wt. -  wtorek
___________________________________________________________________________________
 
Zarządzenie Nr 142/2019
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 2 grudnia 2019 roku
 
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
 
            Na podstawie art.33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.  U. z 2019 r. poz. 506 z zm. ) w związku z art. 1042 § 2 Kodeksu pracy
zarządzam:
§ 1. Załącznik nr 1 do Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu określający dni wolne od pracy w 2020 roku otrzymuje brzmienie jak załącznik   do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Zarządzenie obowiązuje z dniem wydania i podlega rozplakatowaniu na tablicy informacyjnej oraz przekazaniu wszystkim wydziałom, biurom i samodzielnym stanowiskom.
 
Burmistrz
mgr inż. Remigiusz Lorenz
 
Załącznik do Zarządzenia Nr 142/2019
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 2 grudnia 2019 roku
 
Załącznik Nr 1
do Regulaminu pracy
Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Terminy dni wolnych od pracy
obowiązujące w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu
 
  1. W 2020 roku ustalam następujące terminy dni wolnych od pracy dla pracowników Urzędu Miejskiego:
Styczeń     04s*., 11s., 18s., 25s.
Luty          01s.,  08s., 15s., 22s., 29s.
Marzec      07s., 14s., 21s., 28s.
Kwiecień  04s., 11s., 18s., 25s.
Maj           02s., 09s., 16s., 23s., 30s.
Czerwiec   06s., 13s., 20s., 27s.
Lipiec        04s, 11s., 18s., 25s.
Sierpień     01s., 08s., 17pn*., 22s., 29s.
Wrzesień     05s., 12s., 19s., 26s.
Październik 03s., 10s., 17s., 24s., 31s.
Listopad    07s., 14s., 21s., 28s.
Grudzień     05s., 12s., 19s., 24cz*
Razem w 2020 roku obowiązują 52 dni wolne od pracy.
*s. –  sobota
*pn. – poniedziałek
*cz. - czwartek
 
___________________________________________________________________________________
 
Zarządzenie Nr 134/2017 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 4 grudnia 2017 roku zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
___________________________________________________________________________________
 
Zarządzenie Nr 103/2016 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 7 grudnia 2016 roku zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
___________________________________________________________________________________
 
Zarządzenie Nr 118/2015 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 15 grudnia 2015 roku zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
___________________________________________________________________________________

Zarządzenie Nr 113/2014 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 31 grudnia 2014 roku zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
___________________________________________________________________________________
 
Godziny pracy Urzędu do 21.01.2015 roku:
 
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
godziny pracy Urzędu
Wydziały Urzędu znajdujące się przy ul. Rynek 1 i Rynek 7
poniedziałek od  7.30 – 16.30
od wtorku do czwartku od  7.30 – 15.30
w piątek od  7.30 – 14.30
Wydział Spraw Obywatelskich oraz Urząd Stanu Cywilnego
przyjmuje interesantów w godz.:
poniedziałek 7.30 – 16.00
wtorek – czwartek 7.30 – 15.00
piątek 7.30 – 14.00
Biuro Obsługi Funduszu Alimentacyjnego 
znajdujący się przy ul. Wojska Polskiego 13 B
od poniedziałku do piątku od  7.00 – 15.00
 
 
Zarządzenie Nr 102/2014 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 11 grudnia 2014 roku zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
___________________________________________________________________________________
 
Zarządzenie Nr 137/2013 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 12 grudnia 2013 roku zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
___________________________________________________________________________________
Zarządzenie Nr 106/12 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 11 grudnia 2012 roku zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
___________________________________________________________________________________

Zarządzenie Nr 114/2011 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 20 grudnia 2011 roku w sprawie zmiany załącznika Nr 1 do Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
Zarządzenie Nr 39/2010 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 17 maja 2010 roku w sprawie zmiany załącznika Nr 1 do Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
Zarządzenie Nr 96/2009 Burmistrza Międzyrzecza - Komisarza Rządowego z dnia 2 grudnia 2009 roku dotyczące określenia dni wolnych od pracy w 2010 roku.  
Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Osoby Pełniącej Funkcję Organu Gminy Nr 98/2008 z dnia 18 grudnia 2008 roku ustala się dni wolne od pracy dla pracowników Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w 2008 roku.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Rzepa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Rzepa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-14 19:08:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-14 19:08:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-13 23:55:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
15315 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony