ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamierzenia gminy i prognozy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Plan pracy Rady Miejskiej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-16 12:51:58 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

 
Terminy sesji
Tematy sesji w 2012 roku
Styczeń 2012r.
  1. Przedstawienie ważniejszych zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji przez Gminę Międzyrzecz w 2012 r. – w tym inwestycji niezakończonych w 2011 r.
  2. Sprawozdanie z prac komisji Rady Miejskiej za 2011r.
Luty 2012r.
  1. Informacje dyrektora PUP dot. poziomu bezrobocia za 2011 rok w Gminie Międzyrzecz (dane %, porównania, informacja o szkoleniach).
  2. Polityka Gminy w zakresie zmniejszenia bezrobocia i wspierania przedsiębiorczości.
Marzec 2012r.
  1. Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Policji o działalności Policji w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Międzyrzecz.
  2. Informacja Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej o stanie bezpieczeństwa p. poż. I działaniach Straży Pożarnej na terenie Gminy Międzyrzecz w 2011 r.
  3. Działalność OSP w Gminie Międzyrzecz.
Kwiecień 2012r.
  1. Sprawozdanie z działalności spółek: ZEC, MTBS, MPWiK i PUBR za 2011 rok.
Maj 2012r.
  1. Sprawozdanie z działalności gminnych jednostek: GZO, OPS, MOSiW i MOK za 2011 rok.
  2. Przygotowanie Gminy do sezonu turystycznego.
  3. Informacja o realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi w roku 2011r.
Czerwiec 2012r.
  1. Przyjęcie informacji o umorzeniach, odroczeniach i zwolnieniach podatkowych w Gminie Międzyrzecz w 2011 r.
  2. Rozpatrywanie i zatwierdzanie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za rok 2011.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza.
Wrzesień 2012r.
  1. Sprawozdanie z wykonania budżetu za I półrocze 2012r.
  2. Stan  przygotowania gminy do realizacji ustawowych zadań w zakresie utrzymania czystości i porządku w Gminie.
Październik 2012r.
  1. Informacje o złożonych oświadczeniach majątkowych (radnych, Burmistrza oraz właściwych pracowników Urzędu Miejskiego).
  2. Przyjęcie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na rok 2013.
  3. Przygotowanie gminnych placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2012/2013.
Listopad 2012r.
  1. Zatwierdzenie taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków na 2013r.
  2. Podjęcie uchwał około budżetowych.
  3. Przyjęcie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Programu Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2013.
Grudzień 2012r.
  1. Uchwalenie budżetu Gminy Międzyrzecz na 2013 r.
  2. Przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej w Międzyrzeczu na 2013 r.
Zgodnie ze Statutem Gminy Międzyrzecz § 32 ust. 2 Rada w każdym czasie może dokonać zmian i uzupełnień planu pracy.
 

 
Terminy sesji
Tematy sesji w 2011 roku
Styczeń 2011r.
  1. Uchwalenie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz
  2. Uchwalenie budżetu Gminy Międzyrzecz na 2011 r.
  3. Przedstawienie ważniejszych zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji przez Gminę Międzyrzecz w 2011 r. – w tym inwestycji niezakończonych w 2010 r.
Luty 2011r.
  1. Przyjęcie informacji o mieszkaniowym zasobie Gminy i zabezpieczeniu potrzeb mieszkańców na mieszkania komunalne i socjalne.
  2. Informacje dyrektora PUP dot. poziomu bezrobocia za 2010 rok Gminie Międzyrzecz (dane % porównania, informacja o szkoleniach).
  3. Polityka Gminy w zakresie zmniejszenia bezrobocia i wspierania przedsiębiorczości.
Marzec 2011r.
  1. Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Policji o działalności Policji w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Międzyrzecz.
  2. Informacja Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej o stanie bezpieczeństwa p.poż. i działaniach Straży Pożarnej na terenie Gminy Międzyrzecz w 2010 r.
  3. Działalność OSP w Gminie Międzyrzecz.
Kwiecień 2011r.
  1. Sprawozdanie z działalności  spółek: ZEC, MTBS, MPWiK i PUBR za 2010 rok.
Maj 2011r.
  1. Sprawozdanie z działalności gminnych jednostek: GZO, OPS, MOSiW i MOK  za 2010 rok.
  2. Przygotowanie Gminy do sezonu turystycznego
Czerwiec 2011r.
  1. Przyjęcie informacji o umorzeniach, odroczeniach i zwolnieniach podatkowych w Gminie Międzyrzecz w 2010 r.
  2. Rozpatrywanie i zatwierdzanie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za rok 2010.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza.
Wrzesień 2011r.
  1. Sprawozdanie z wykonania budżetu za I półrocze 2010 r.
  2. Informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej.
  3. Przygotowanie gminnych placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2011/2012.
Październik 2011r.
  1. Informacje o złożonych oświadczeniach majątkowych (radnych, Burmistrza oraz właściwych pracowników Urzędu Miejskiego).
  2. Stan techniczny infrastruktury drogowej na terenie Gminy Międzyrzecz – ocena dróg i oznakowania.
Listopad 2011r.
  1. Zatwierdzenie taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków na 2012 r.
  2. Kwestie ochrony środowiska i gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Międzyrzecz. Informacja na temat ilości i rodzajów odpadów usuwanych z terenu Gminy Międzyrzecz.
  3. Przyjęcie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Programu Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2012.
Grudzień 2011r.
  1. Uchwalenie budżetu Gminy Międzyrzecz na 2012 r.
  2. Przyjęcie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na rok 2012.
  3. Przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej w Międzyrzeczu na 2012 r.
Zgodnie ze Statutem Gminy Międzyrzecz § 32 ust. 2 Rada w każdym czasie może dokonać zmian i uzupełnień planu pracy.
 

 
Terminy sesji
Tematy sesji w 2009 roku
Luty 2009 r.
  1. Sprawozdanie stałych Komisji Rady z działalności za 2008 rok.
  2. Przyjęcie informacji o mieszkaniowym zasobie Gminy i zabezpieczeniu potrzeb mieszkańców na mieszkania komunalne i socjalne.
  3. Przyjęcie informacji Komendanta Komendy Powiatowej Policji o działalności Policji w zakresie bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Międzyrzecz.
Marzec 2009 r.
  1. Przyjęcie informacji Powiatowego Urzędu Pracy dot. poziomu bezrobocia w Gminie Międzyrzecz.
  2. Działania Burmistrza Międzyrzecza na rzecz ograniczania bezrobocia w Gminie Międzyrzecz.
  3. Przyjęcie Sprawozdanie z działalności MOSiW w Międzyrzeczu za 2008 rok.
  4. Przyjęcie sprawozdania z działalności MOK w Międzyrzeczu za 2008 rok.
Kwiecień 2009 r.
  1. Przyjęcie sprawozdania z działalności spółek: ZEC, MTBS, MPWiK i PUBR za 2008 rok.
  2. Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za 2008 rok.
  3. Przyjęcie informacji o umorzeniach, odroczeniach i zwolnieniach podatkowych w 2008 roku.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza.
Maj 2009 r.
  1. Przygotowanie Gminy Międzyrzecz do sezonu turystycznego.
  2. Przygotowanie placów zabaw i placów sportowych do sezonu letniego.
  3. Przyjęcie sprawozdania z działalności OPS za 2008 rok.
  4. Przyjęcie sprawozdania z działalności GZO i gminnych placówek oświatowych za 2008 rok.
  5. Prognozy dotyczące funkcjonowania placówek oświatowych w roku szkolnym 2009/2010 – dostosowanie placówek do przyjęcia dzieci w wieku 5 lat do klas ,, O” i dzieci w wieku 6 lat do klas ,,I”.
Czerwiec 2009 r.
Sesja wyjazdowa
  1. Analiza problemów wsi w Gminie Międzyrzecz.
Wrzesień 2009 r.
  1. Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu za I półrocze 2008 roku.
  2. Ocena stanu istniejącego oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Międzyrzecz.
  3. Działalność Kulturalna prowadzona przez Gminę Międzyrzecz i propozycje dla dzieci i młodzieży w nowym roku szkolnym 2009/2010.
Październik 2009 r.
  1. Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych (radnych, Burmistrza oraz właściwych pracowników Urzędu Miejskiego).
  2. Informacja o wykonanych inwestycjach gminnych zaplanowanych do realizacji na 2009 rok.
  3. Informacja o działaniach Gminy w zakresie upiększania miasta (utrzymanie zieleni, odnowa elewacji budynków gminnych itp.)
Listopad 2009 r.
  1. Informacja o realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi w roku 2008.
  2. Podjęcie uchwał około budżetowych.
  3. Zatwierdzenie taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków na 2010 rok.
  4. Przyjęcie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2009.
Grudzień 2009 r.
  1. Uchwalenie budżetu Gminy Międzyrzecz na 2010 rok.
  2. Przyjęcie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2009 rok.
  3. Przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej w Międzyrzeczu na 2010 rok.
Zgodnie ze Statutem Gminy Międzyrzecz § 32 ust. 2 Rada w każdym czasie może dokonać zmian i uzupełnień planu pracy.
 


Terminy sesji
Tematy sesji w 2008 roku

Luty 2008 r.

  1. Sprawozdanie stałych Komisji Rady z działalności za 2007 rok.
  2. Przyjęcie informacji Komendanta Komendy Powiatowej Policji o działalności Policji w zakresie bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Międzyrzecz.
  3. Ratownictwo na terenie Gminy Międzyrzecz.
Marzec 2008 r.
  1. Przyjęcie informacji Powiatowego Urzędu Pracy dot. poziomu bezrobocia w Gminie Międzyrzecz.
  2. Działania Burmistrza Międzyrzecza na rzecz ograniczania bezrobocia w Gminie Międzyrzecz.
  3. Przyjęcie Sprawozdanie z działalności MOSiW w Międzyrzeczu za 2007 r.
  4. Przyjęcie sprawozdania z działalności MOK w Międzyrzeczu.
  5. Działania w zakresie poprawy atrakcyjności turystycznej Międzyrzecza i jego okolic.
Kwiecień 2008 r.
  1. Przyjęcie sprawozdania z działalności spółek: ZEC, MTBS, MPWiK i PUBR za 2007 rok.
  2. Wykonanie obowiązku wymiany dowodów osobistych w Gminie Międzyrzecz.
  3. Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za 2007 r.
  4. Przyjęcie informacji o umorzeniach, odroczeniach i zwolnieniach podatkowych w 2007 r.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza.
Maj 2008 r.
  1. Działalność OSP na terenie Gminy Międzyrzecz.
  2. Przyjęcie sprawozdania z działalności OPS za 2007 r.
  3. Przyjęcie sprawozdania z działalności GZO i gminnych placówek oświatowych za 2007 r.
  4. Prognozy dotyczące funkcjonowania placówek oświatowych w roku szkolnym 2008/2009 – liczba uczniów, aktualny stan zatrudnienia, zapewnienie miejsc w przedszkolach.
Czerwiec 2008 r.
Sesja wyjazdowa
  1. Analiza problemów wsi w Gminie Międzyrzecz.

Wrzesień 2008 r

  1. Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu za I półrocze 2008 r.
  2. Ocena stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Międzyrzecz – dróg i oznakowania oraz odprowadzenia wód opadowych.
  3. Przyjęcie informacji o dzierżawionych od Gminy obiektach i o niewykorzystanych nieruchomościach będących w zasobach Gminy Międzyrzecz.
Październik 2008 r.
  1. Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych (radnych, Burmistrza oraz właściwych pracowników Urzędu Miejskiego).
  2. Określenie warunków do korzystania ze zwolnień i ulg dla nowopowstałych i istniejących podmiotów gospodarczych.
  3. Przyjęcie informacji o funkcjonowaniu firm w Międzyrzeckim Parku Przemysłowym.
Listopad 2008 r.
  1. Analiza polityki podatkowej prowadzonej przez Gminę Międzyrzecz.
  2. Podjęcie uchwał około budżetowych.
  3. Zatwierdzenie taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków.
  4. Przyjęcie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2008.
Grudzień 2008 r.
  1. Uchwalenie budżetu Gminy Międzyrzecz na 2009 r.
  2. Przyjęcie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na rok 2008.
  3. Przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej w Międzyrzeczu na 2009 r.
Zgodnie ze Statutem Gminy Międzyrzecz § 32 ust. 2 Rada w każdym czasie może dokonać zmian i uzupełnień planu pracy.
 

  
Terminy sesji
Tematy sesji w 2007 roku

Luty 2007 r

  1. Zatwierdzenie planu pracy Rady Miejskiej w Międzyrzeczu na 2007r. i   zatwierdzenie planów jej komisji.
  2. Przyjęcie informacji Cechu Rzemiosł Różnych o działalności rzemieślniczej na terenie Gminy Międzyrzecz.
  3. Przyjęcie informacji Komendanta Komendy Powiatowej Policji o działalności Policji w zakresie bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Międzyrzecz.
  4. Przyjęcie informacji o realizacji obowiązku wymiany dowodów osobistych przez mieszkańców Gminy Międzyrzecz na dzień 31.XII.2006 r. i przygotowaniu Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu do zakończenia tego zadania
Marzec 2007 r.
  1. Przyjęcie informacji Powiatowego Urzędu Pracy dot. poziomu bezrobocia  w Gminie Międzyrzecz – dane %, porównania.
  2. Przyjęcie informacji Burmistrza Międzyrzecza o realizacji i efektach strategii walki z bezrobociem w Gminie Międzyrzecz.
  3. Przyjęcie informacji Burmistrza Międzyrzecza o ważniejszych zadaniach inwestycyjnych przewidzianych do realizacji przez Gminę Międzyrzecz w 2007 r.
  4. Przyjęcie Sprawozdanie z działalności gminnego zakładu budżetowego MOSiW w Międzyrzeczu za 2006 r. oraz informacji na temat przygotowań do sezonu turystycznego OW „Głębokie” i MRU.
Kwiecień 2007 r.
  1. Przyjęcie sprawozdania z działalności spółek: ZEC, MTBS, MPWiK i PUBR za 2006 rok.
  2. Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za 2006 r.
  3. Przyjęcie informacji o umorzeniach, odroczeniach i zwolnieniach podatkowych w 2006 r.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza.
Maj 2007 r.
  1. Przyjęcie sprawozdania z działalności gminnych jednostek budżetowych: OPS, MOK, GZO za 2006 rok.
  2. Przyjęcie informacji dyrektora GZO o sytuacji przedszkoli i szkół podstawowych – liczba uczniów, aktualny stan zatrudnienia, zapewnienie miejsc w przedszkolach – przygotowania do nowego roku szkolnego.
  3. Ocena zdolności gminy do finansowania nowych zadań wspieranych środkami funduszy UE o źródła środków na prefinansowanie wydatków na realizację inwestycji.
  4. Analiza zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy Międzyrzecz, stopień zaawansowania prac przy zmianie
    (aktualizacji) studium. Dyskusja na temat zmiany granic administracyjnych miasta Międzyrzecz.
Czerwiec 2007 r.
Sesja wyjazdowa
  1. Analiza problemów wsi w Gminie Międzyrzecz, dyskusja  nad możliwościami  ich rozwiązywania.

Wrzesień 2007 r

  1. Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu za I półrocze 2007 r.
  2. Przyjęcie informacji Burmistrza o podejmowanych i realizowanych inicjatywach gospodarczych na terenie Gminy Międzyrzecz.
  3. Ocena stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Międzyrzecz – dróg i oznakowania oraz odprowadzenia wód opadowych.
  4. Przyjęcie informacji o projekcie taryfy zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków  oraz podstawowych parametrach mających wpływ na  cenę usług wodno- kanalizacyjnych.
Październik 2007 r.
  1. Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych (radnych, Burmistrza oraz właściwych pracowników Urzędu Miejskiego).
  2. Analiza polityki podatkowej prowadzonej przez Gminę Międzyrzecz.
  3. Ocena stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, w tym przyjęcie  informacji o usytuowaniu hydrantów i basenów p.poż. w Gminie Międzyrzecz. Ocena ich ilości przez Komendę Powiatowej Straży Pożarnej.
  4. Przyjęcie informacji o realizacji Programu Ochrony Środowiska  realizacji zadań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Międzyrzecz. Przyjęcie informacji  na temat realizacji planu gospodarowania odpadami ( ilości i rodzajów odpadów usuwanych z terenu Gminy Międzyrzecz, w tym odpadów azbestowych).
Listopad 2007 r.
  1. Podjęcie uchwał około budżetowych.
  2. Zatwierdzenie taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków.
  3. Przyjęcie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2008.
Grudzień 2007 r.
  1. Podjęcie uchwał około budżetowych.
  2. Przyjęcie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na rok 2008.
  3. Uchwalenie budżetu Gminy Międzyrzecz na 2008r.
  4. Przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej w Międzyrzeczu na 2008 r.
Zgodnie ze Statutem Gminy Międzyrzecz § 32 ust. 2 Rada w każdym czasie może dokonać zmian i uzupełnień planu pracy.
 
« powrót do poprzedniej strony