ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XXII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 25 maja 2016 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2016-05-17 22:58:32 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
25 maja 2016 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Sprawozdanie z działalności za 2015 rok: Gminnego Zespołu Oświaty, Ośrodka Pomocy Społecznej, Środowiskowego Domu Samopomocy, Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku, Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury, MRU Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie.
3.Ocena zasobów pomocy społecznej dla Gminy Międzyrzecz.
4.Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2016.
5.Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Lubuskiego.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie uchwalenia Programu ochrony środowiska dla gminy Międzyrzecz.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 3 lat.
10.Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających Sołtysa i Rady Sołeckiej w sołectwie Wysoka.
11.Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Międzyrzecz.
12.Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
13.Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania  tych odpadów, w zamian za uiszczoną opłatę.
14.Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy oraz za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych.
15.Podjęcie uchwały (projekt nr 12) w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Międzyrzecz oraz sposobu składania deklaracji.
16.Podjęcie uchwały (projekt nr 13) w sprawie rozpatrzenia skargi na dyrektora Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie.
17.Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury w zakresie wykorzystania dotacji przekazanej przez Gminę Międzyrzecz w roku 2015 - podjęcie uchwały (projekt nr 14) w sprawie akceptacji wyników kontroli Komisji Rewizyjnej w zakresie wykorzystania dotacji przekazanej przez Gminę Międzyrzecz w roku 2015.
18.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
19.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
20.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
21.Wolne wnioski i informacje.
22.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-05-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-05-17 22:58:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-05-17 22:58:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-05-17 22:58:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1387 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony