ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XXII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 25 maja 2016 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2016-06-01 22:13:46 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XXII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 25 maja 2016 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Sprawozdanie z działalności za 2015 rok: Gminnego Zespołu Oświaty, Ośrodka Pomocy Społecznej, Środowiskowego Domu Samopomocy, Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku, Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury, MRU Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie.
3.Ocena zasobów pomocy społecznej dla Gminy Międzyrzecz.
4.Podjęcie uchwały Nr XXII/186/16 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2016.
4a. Podjęcie uchwały Nr XXII/187/16 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2016.
4b. Podjęcie uchwały Nr XXII/188/16 zmieniająca uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2016 – 2024.
5.Podjęcie uchwały Nr XXII/189/16 w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.
6.Podjęcie uchwały Nr XXII/190/16 w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Lubuskiego.
7.Podjęcie uchwały Nr XXII/191/16 w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
8.Podjęcie uchwały Nr XXII/192/16 w sprawie uchwalenia Programu ochrony środowiska dla gminy Międzyrzecz.
9.Podjęcie uchwały Nr XXII/193/16 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 3 lat.
10.Podjęcie uchwały Nr XXII/194/16 w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających Sołtysa i Rady Sołeckiej w sołectwie Wysoka.
11.Podjęcie uchwały Nr XXII/195/16 w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Międzyrzecz.
12.Podjęcie uchwały Nr XXII/196/16 w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
13.Podjęcie uchwały Nr XXII/197/16 w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania  tych odpadów, w zamian za uiszczoną opłatę.
14.Podjęcie uchwały Nr XXII/198/16 w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy oraz za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych.
15.Podjęcie uchwały Nr XXII/199/16 w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Międzyrzecz oraz sposobu składania deklaracji.
16.Podjęcie uchwały Nr XXII/200/16 w sprawie rozpatrzenia skargi na dyrektora Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie.
16a. Podjęcie uchwały Nr XXII/201/16 w sprawie rozpatrzenia skargi na dyrektora Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku.
17.Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury w zakresie wykorzystania dotacji przekazanej przez Gminę Międzyrzecz w roku 2015 - podjęcie uchwały Nr XXII/202/16 w sprawie akceptacji wyników kontroli Komisji Rewizyjnej w zakresie wykorzystania dotacji przekazanej przez Gminę Międzyrzecz w roku 2015.
18.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
19.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
20.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
21.Wolne wnioski i informacje.
22.Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-05-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-01 22:13:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-01 22:13:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-06-01 22:13:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1532 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony