ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji XXXIV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 25 kwietnia 2017 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2017-04-14 13:50:59 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
25 kwietnia 2017 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXXIV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Sprawozdania z działalności spółek gminnych: MPWiK, ZEC, MTBS, Przedsiębiorstwa Produkcji Betonów „PUBR” za 2016 rok. Informacja o funkcjonowaniu spółki Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej. 
3.Raport z działań Gminy Międzyrzecz na rzecz Przeciwdziałania Narkomanii w 2016 roku.
4.Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny.
5.Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w 2016 roku.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie do wydzierżawienia nieruchomości zabudowanych, na rzecz dotychczasowego dzierżawcy, na okres do 3 lat.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Skwierzyna.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
10.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2017 - 2031.
11.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2017 rok.
12.Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.
13.Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego poprzez wniesienie wkładu finansowego do spółki Międzyrzeckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. z siedzibą w Międzyrzeczu o wartości łącznej 46.564.000 PLN.
14.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
15.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
16.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
17.Wolne wnioski i informacje.
18.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-14 13:50:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-14 13:50:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-14 13:50:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1112 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony