ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XXXVI sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się w dniu 19 czerwca 2017 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2017-06-26 14:43:02 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XXXVI sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 19 czerwca 2017 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Informacja o umorzeniach, odroczeniach i zwolnieniach podatkowych w Gminie Międzyrzecz w 2016 r.
3.Rozpatrywanie i zatwierdzanie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za 2016 rok – procedura absolutoryjna:
a)przedstawienie sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu,
b)przedstawienie uchwały nr 288/2017 Składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze z dnia 27 kwietnia 2017 r. w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Międzyrzecza sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2016 rok;
c)przedstawienie wniosku nr 2/17 Komisji Rewizyjnej  z dnia 29 maja 2017 r.;
d)przedstawienie uchwały nr 384/2017 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze z dnia 6 czerwca 2017 r. w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu dotyczącego udzielenia absolutorium Burmistrzowi z tytułu wykonania budżetu w 2016 roku,
e)dyskusja,
f)podjęcie uchwały nr XXXVI/346/17 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za rok 2016.
g)podjęcie uchwały nr XXXVI/347/17 w sprawie absolutorium dla Burmistrza Międzyrzecza.
4.Podjęcie uchwały nr XXXVI/348/17 w sprawie ogłoszenia roku 2018 - rokiem Obchodów Jubileuszu 770-lecia Nadania Praw Miejskich miastu Międzyrzecz.
5.Podjęcie uchwały nr XXXVI/349/17 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 5 lat.
6.Podjęcie uchwały nr XXXVI/350/17 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 5 lat.
7.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonych w obrębie 0002 Międzyrzecz – 2 – uchwała nie została podjęta.
8.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie od Województwa Lubuskiego nieruchomości położonej przy ul. Poznańskiej w obrębie 0001 Międzyrzecz – 1 – uchwała nie została podjęta.
 
9.Podjęcie uchwały nr XXXVI/351/17 w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonej w miejscowości Łęgowskie w obrębie 0011 Nietoperek.
10.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonej w obrębie 0016 Wysoka – uchwała nie została podjęta.
11.Podjęcie uchwały nr XXXVI/352/17 w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych.
12.Podjęcie uchwały nr XXXVI/353/17 w sprawie określenia warunków udzielania i wysokości stawek procentowych bonifikaty od ceny lub pierwszej opłaty przyległej nieruchomości gruntowej lub jej części sprzedawanej lub oddawanej w użytkowanie wieczyste właścicielom lokali w wyniku realizacji roszczenia.
13.Podjęcie uchwały nr XXXVI/354/17 w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami Gminy Międzyrzecz.
14.Podjęcie uchwały nr XXXVI/355/17 w sprawie zmiany nazwy ulicy.
15.Podjęcie uchwały nr XXXVI/356/17 w sprawie zmiany nazwy ulicy.
16.Podjęcie uchwały nr XXXVI/357/17 w sprawie zmiany nazwy ulicy.
17.Podjęcie uchwały nr XXXVI/358/17 w sprawie zmiany nazwy ulicy.
18.Podjęcie uchwały nr XXXVI/359/17 w sprawie wskazania miejsca realizacji obowiązku szkolnego w latach szkolnych 2017/2018 – 2021/2022 uczniom oddziałów klas III i w latach szkolnych 2017/2018 – 2018/2019 uczniom oddziałów klas VI szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz.
19.Podjęcie uchwały nr XXXVI/360/17 w sprawie zasad rozliczenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin.
20.Podjęcie uchwały nr XXXVI/361/17 w sprawie określenia regulaminu otwartego konkursu ofert na realizacje zadania publicznego dla niepublicznych przedszkoli i niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego oraz określenia kryteriów wyboru składanych ofert.
21.Podjęcie uchwały nr XXXVI/362/17 o zmianie uchwały w sprawie zapewnienia przez Gminny Zespół Oświaty w Międzyrzeczu wspólnej obsługi przedszkoli i szkół funkcjonujących na terenie gminy Międzyrzecz. 
22.Podjęcie uchwały nr XXXVI/363/17 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
23.Podjęcie uchwały nr XXXVI/364/17 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2017 - 2031.
24.Podjęcie uchwały nr XXXVI/365/17 w sprawie trybu nadania wyróżnienia „Zasłużony dla Gminy Międzyrzecz”.
25.Podjęcie uchwały nr XXXVI/366/17 o zmianie uchwały w sprawie Statutu Gminy Międzyrzecz.
26.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
27.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
28.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
29.Wolne wnioski i informacje.
30.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-26 14:42:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-26 14:43:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-26 14:43:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1202 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony