ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji XXXIX sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 29 sierpnia 2017 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2017-08-22 16:57:20 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
 
29 sierpnia 2017 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXXIX sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie przyjęcia dotacji ze środków finansowych pozostających w dyspozycji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze na zadanie „Organizacja lokalnego EKO-FESTYNU w Międzyrzeczu pn. „Ekologia na wesoło”.
3.Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w wyrażenia zgody na zawarcie z dotychczasowym dzierżawcą kolejnej umowy dzierżawy na okres do 3 lat.
4.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy na okres do 5 lat oraz zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tej umowy.
5.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie wyrażenia woli współpracy z Państwowym Gospodarstwem Leśnym Lasy Państwowe – Nadleśnictwem Międzyrzecz w realizacji wspólnego przedsięwzięcia.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) o zmianie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie zarządzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Międzyrzecz
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
10.Podjęcie uchwały (projekt nr 9) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2017 – 2031.
11.Podjęcie uchwały (projekt nr 10) o zmianie uchwały w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
12.Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie przyjęcia Programu „Międzyrzecz Weteranom”.
13.Podjęcie uchwały (projekt nr 12) w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie Statutu Gminy Międzyrzecz.
14.Podjęcie uchwały (projekt nr 13) w sprawie nadania nazwy pasażowi.
15.Podjęcie uchwały (projekt nr 14) w sprawie nadania nazwy rondu.
16.Podjęcie uchwały (projekt nr 15) w sprawie nadania nazwy rondu.
17.Podjęcie uchwały (projekt nr 16) w sprawie zmiany nazwy ulicy.
18.Podjęcie uchwały (projekt nr 17) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie na czas nieokreślony, w trybie bezprzetargowym, części nieruchomości gruntowej z przeznaczeniem na poprawę warunków pod budowę garażu.
19.Podjęcie uchwały (projekt nr 18) w sprawie zamiaru połączenia instytucji kultury.
20.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
21.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
22.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
23.Wolne wnioski i informacje.
24.Zamknięcie obrad sesji.
 
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-08-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-08-22 16:57:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-08-22 16:57:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-22 16:57:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1062 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony