Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-17 11:57:52 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępnie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
27 marca 2012 r., o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XVIII sesja Rady Miejskiej,
Porządek obrad:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z XVII sesji Rady Miejskiej.
- Interpelacje i zapytania.
- Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Policji o działalności Policji w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Międzyrzecz.
- Informacja Komendanta Powiatowej Straży Pożarnej o stanie bezpieczeństwa p. poż. i działaniach Straży Pożarnej na terenie Gminy Międzyrzecz.
- Działalność OSP w Gminie Międzyrzecz.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie przyjęcia programu gospodarczego pod nazwą: Strategia Rozwoju Społeczno – Gospodarczego Gminy Międzyrzecz na lata 2011-2020.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie przyznania w roku 2012 dotacji na prace konserwatorskie i restauratorskie przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Międzyrzecz na rok 2012.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 5) uchylającej uchwałę w sprawie zgody na udzielenie bonifikaty od ceny za zamienienie nieruchomości.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2012.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie przyjęcia Programu profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego w Gminie Międzyrzecz na lata 2012-2016.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Międzyrzecz.
- Podjęcie Oświadczenia nr 1/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
- Podjęcie Oświadczenia nr 2/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
(-) Maciej Rębacz
w Międzyrzeczu
(-) Maciej Rębacz
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej Drukuj informację Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marcin Rzepa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Rzepa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-17 11:55:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-17 11:57:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-04-17 11:57:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2217 raz(y) |