ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XL sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 26 września 2017 r. o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2017-09-28 13:32:18 Informacja ogłoszona dnia 2017-09-28 13:35:43 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XL sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 26 września 2017 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Przygotowanie szkół podstawowych i przedszkoli  do nowego roku szkolnego 2017/2018. Informacja o realizacji obowiązku zapewnienia przez Gminę Międzyrzecz miejsc w przedszkolach.
3.Podjęcie uchwały nr XL/388/17 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej do dnia 31 grudnia 2020 roku.
4.Podjęcie uchwały nr XL/389/17 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej do dnia 22 listopada 2022 roku.
5.Podjęcie uchwały nr XL/390/17 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
6.Podjęcie uchwały nr XL/391/17 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2017 – 2031.
7.Podjęcie uchwały nr XL/392/17 w sprawie ustalenia przebiegu drogi gminnej.
8.Podjęcie uchwały nr XL/393/17 w sprawie ustalenia przebiegu drogi gminnej – ulicy Zakaszewskiego w Międzyrzeczu oraz o zmianie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych i ustalenia ich przebiegu.
8a. Podjęcie uchwały nr XL/394/17 o zmianie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Pszczew.
8b. Podjęcie uchwały nr XL/395/17 w sprawie rozpatrzenia skargi na dyrektora Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku.
8c. Podjęcie uchwały nr XL/396/17 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
9.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
10.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
11.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
12.Wolne wnioski i informacje.
13.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik Data wytworzenia informacji: 2017-09-27 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej Data wprowadzenia do BIP 2017-09-28 13:32:18
Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa Data udostępnienia informacji: 2017-09-28 13:35:43
Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa Data ostatniej zmiany: 2017-09-28 13:35:41
Artykuł był wyświetlony: 158 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu