ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji XLIV sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 28 grudnia 2017 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2017-12-20 13:55:17 Informacja ogłoszona dnia 2017-12-20 13:55:31 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że

28 grudnia 2017 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XLIV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
3.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2017 – 2031.
4.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie ustalenia niezrealizowanych kwot wydatków budżetu Gminy Międzyrzecz na rok 2017, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.
5.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2018-2031.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018
a)odczytanie projektu uchwały budżetowej,
b)odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c)przedstawienie opinii Komisji Gospodarki Finansowej,
d)przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie uwag zawartych w opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz opinii Komisji Gospodarki Finansowej,
e)dyskusja nad projektem uchwały budżetowej i ewentualnie zgłoszonymi autopoprawkami,
f)głosowanie wniesionych propozycji poprawek,
g)głosowanie projektu uchwały budżetowej.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy użyczenia nieruchomości gruntowej na okres do 3 lat.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 5 lat.
10.Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych komisji Rady.
11.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
12.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
13.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
14.Wolne wnioski i informacje.
15.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik Data wytworzenia informacji: 2017-12-14 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej Data wprowadzenia do BIP 2017-12-20 13:55:17
Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa Data udostępnienia informacji: 2017-12-20 13:55:31
Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa Data ostatniej zmiany: 2017-12-20 13:55:31
Artykuł był wyświetlony: 148 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu