Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-17 12:15:20 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępnie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r.
Informuję, że
28 lutego 2012 r., o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XVII sesja Rady Miejskiej,
Porządek obrad:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z XVI sesji Rady Miejskiej.
- Interpelacje i zapytania.
- Informacja dyrektora PUP dot. poziomu bezrobocia za 2011 rok w Gminie Międzyrzecz (dane%, porównania, informacja o szkoleniach).
- Polityka Gminy w zakresie zmniejszenia bezrobocia i wspierania przedsiębiorczości.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w drodze bezprzetargowej umowy użyczenia nieruchomości gruntowej na okres 10 lat.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 2) o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2012 rok.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2012.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie wniosku o zniesienie urzędowych nazw miejscowości.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 6) zmieniającej uchwałę uchylającą w sprawie warunków udzielania oraz wysokości stawek procentowych bonifikat przy sprzedaży lokali mieszkalnych i budynków jednorodzinnych zbywanych najemcom korzystającym z pierwszeństwa w ich nabyciu, a także procentowej stawki od pierwszej opłaty z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie wniosku grupy mieszkańców o zwiększenie bonifikaty od ceny sprzedawanych lokali komunalnych w budynkach przejętych od Skarbu Państwa – Starosty Międzyrzeckiego.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
(-) Maciej Rębacz
w Międzyrzeczu
(-) Maciej Rębacz
Pobierz dane XML Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej Drukuj informację Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marcin Rzepa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Rzepa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-17 12:14:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-17 12:15:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-04-17 12:15:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2075 raz(y) |