ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XLV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 6 lutego 2018 r. o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2018-02-09 11:09:31 Informacja ogłoszona dnia 2018-02-09 11:09:34 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XLV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 6 lutego 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w gminnych placówkach oświatowych.
3.Podjęcie uchwały nr XLV/424/18 w sprawie ustanowienia pomników przyrody.
4.Podjęcie uchwały nr XLV/425/18 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy lokalu użytkowego na okres do 10 lat.
5.Podjęcie uchwały nr XLV/426/18 w sprawie wzniesienia pomnika w formie kamiennego obelisku upamiętniającego Pionierów Ziemi Międzyrzeckiej.
6.Podjęcie uchwały nr XLV/427/18 w sprawie przyznania w roku 2018 dotacji na prace konserwatorskie i restauratorskie przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
7.Podjęcie uchwały nr XLV/428/18 w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
8.Podjęcie uchwały nr XLV/429/18 w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Samorządu Województwa.
9.Podjęcie uchwały nr XLV/430/18 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
9a. Podjęcie uchwały nr XLV/431/18 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
9b. Podjęcie uchwały nr XLV/432/18 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2018 – 2031.
9c. Podjęcie uchwały nr XLV/433/18 w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
9d. Podjęcie uchwały nr XLV/434/18 w sprawie określenia wysokości, zasad i ustalenia i rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce na terenie gminy Międzyrzecz.
10.Sprawozdania z działalności Komisji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu w 2017 roku.
11.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
12.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
13.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
14.Wolne wnioski i informacje.
15.Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik Data wytworzenia informacji: 2018-02-07 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej Data wprowadzenia do BIP 2018-02-09 11:09:31
Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa Data udostępnienia informacji: 2018-02-09 11:09:34
Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa Data ostatniej zmiany: 2018-02-09 11:09:34
Artykuł był wyświetlony: 141 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu