ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o L sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 24 kwietnia 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2018-04-27 14:25:01 Informacja ogłoszona dnia 2018-04-27 14:25:06 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o L sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 24 kwietnia 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe:
    1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    2. porządek obrad.
  2. Sprawozdania z działalności spółek gminnych: Zakładu Energetyki Cieplnej, Międzyrzeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego, Międzyrzeckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji, Przedsiębiorstwa Produkcji Betonów „PUBR” i Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej za 2017 rok.
  3. Raport z działań Gminy Międzyrzecz na rzecz Przeciwdziałania Narkomanii w 2017 roku.
  4. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny.
  5. Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2017.
  6. Podjęcie uchwały nr L/451/18 o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2018 rok.
  7. Podjęcie uchwały nr L/452/18 o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Międzyrzecz.
  8. Podjęcie uchwały nr L/453/18 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 5 lat.
  9. Podjęcie uchwały nr L/454/18 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 5 lat.
  10. Podjęcie uchwały nr L/455/18 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 5 lat.
  11. Podjęcie uchwały nr L/456/18 w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie do sprzedaży nieruchomości położonych nad jeziorem Głębokie w części zabudowanej domkami letniskowymi.
  12. Podjęcie uchwały nr L/457/18 w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.
  13. Podjęcie uchwały nr L/458/18 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2016.
  14. Podjęcie uchwały nr L/459/18 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2018 – 2031.
  15. Podjęcie uchwały nr L/460/18 o zmianie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych komisji Rady.
  16. Podjęcie uchwały nr L/461/18 w sprawie powołania doraźnej Komisji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
16a. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z kontroli wydatkowania środków publicznych przez Gminę Międzyrzecz na zadania realizowane w roku 2017 w ramach zamówień in house.
  1. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  2. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  3. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
  4. Wolne wnioski i informacje.
  5. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik Data wytworzenia informacji: 2018-04-25 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej Data wprowadzenia do BIP 2018-04-27 14:25:01
Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa Data udostępnienia informacji: 2018-04-27 14:25:06
Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa Data ostatniej zmiany: 2018-04-27 14:25:06
Artykuł był wyświetlony: 138 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu