ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o LIII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 24 lipca 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2018-07-27 09:50:04 Informacja ogłoszona dnia 2018-07-27 09:50:08 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o LIII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 24 lipca 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe:
    1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    2. porządek obrad.
  2. Podjęcie uchwały nr LIII/484/18 w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Międzyrzecza.
  3. Podjęcie uchwały nr LIII/485/18 w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie gminy Międzyrzecz.
  4. Podjęcie uchwały nr LIII/486/18 w sprawie określenia obszaru podlegającego obowiązkowej deratyzacji i terminu jej przeprowadzenia.
  5. Podjęcie uchwały nr LIII/487/18 w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości pomiędzy Gminą Międzyrzecz a osobą fizyczną.
  6. Podjęcie uchwały nr LIII/488/18 w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
  7. Podjęcie uchwały nr LIII/489/18 w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
  8. Podjęcie uchwały nr LIII/490/18 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
    8a. Podjęcie uchwały nr LIII/491/18 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2018 – 2031.
  9. Podjęcie uchwały nr LIII/492/18 w sprawie ustalenia tygodniowej liczby godzin obowiązkowego wymiaru zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych dla dyrektorów szkół i innych nauczycieli, którym powierzono funkcje kierownicze oraz ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórym nauczycielom zatrudnionym w szkołach, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz.
  10. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  11. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  12. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
  13. Wolne wnioski i informacje.
  14. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik Data wytworzenia informacji: 2018-07-25 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu Data wprowadzenia do BIP 2018-07-27 09:50:04
Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa Data udostępnienia informacji: 2018-07-27 09:50:08
Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa Data ostatniej zmiany: 2018-07-27 09:50:08
Artykuł był wyświetlony: 101 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu