ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji LV sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 25 września 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2018-09-17 11:38:27 Informacja ogłoszona dnia 2018-09-17 11:38:31 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
25 września 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się LV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe:
    1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    2. porządek obrad.
  2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz, o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za I półrocze 2018 roku.
  3. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu i nadania jej statutu.
  4. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2019.
  5. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia regulaminu Hali Widowiskowo –Sportowej, kompleksu boisk sportowych „Moje boisko ORLIK 2012”, Stadionu Miejskiego im. dr Adama Szantruczka, Pływalni Miejskiej „Kasztelanka” w Międzyrzeczu oraz Ośrodka Wypoczynkowego „Głębokie” w Głębokim.
  6. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) o zmianie uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych udostępnianych operatorom i przewoźnikom, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Międzyrzecz oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków.
  7. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie opłaty targowej.
  8. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyrzecz w rejonie ulic Stanisława Ożoga, Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich, Zachodniej oraz drogi ekspresowej S3.
  9. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie od właściciela nieruchomości własności nieruchomości położonych w obrębie 0016 Wysoka.
  10. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do sporządzenia spisów inwentaryzacyjnych mienia.
  11. Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
  12. Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie przyjęcia „Programu na rzecz seniorów w gminie Międzyrzecz na lata 2018 – 2023”.
  13. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  14. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  15. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
  16. Wolne wnioski i informacje.
  17. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik Data wytworzenia informacji: 2018-09-13 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu Data wprowadzenia do BIP 2018-09-17 11:38:27
Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa Data udostępnienia informacji: 2018-09-17 11:38:31
Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa Data ostatniej zmiany: 2018-09-17 11:39:34
Artykuł był wyświetlony: 72 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu