ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o LVI sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 16 października 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2018-10-22 21:53:15 Informacja ogłoszona dnia 2018-10-22 21:53:28 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o LVI sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 16 października 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe:
    1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    2. porządek obrad.
  2. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych (radnych, burmistrza oraz osób, o których mowa w art. 24h ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym).
  3. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2017/2018.
  4. Podjęcie uchwały nr LVI/513/18 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej z dotychczasowym dzierżawcą na okres do 3 lat.
  5. Podjęcie uchwały nr LVI/514/18 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej z dotychczasowym dzierżawcą na okres do 3 lat.
  6. Podjęcie uchwały nr LVI/515/18 w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2019.
  7. Podjęcie uchwały nr LVI/516/18 w sprawie wzniesienia pomnika generała broni Józefa Dowbor – Muśnickiego w Międzyrzeczu.
  8. Podjęcie uchwały nr LVI/517/18 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018. 
    8a. Podjęcie uchwały nr LVI/518/18 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
  9. Podjęcie uchwały nr LVI/519/18 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2018 - 2031.
  10. Podjęcie uchwały nr LVI/520/18 w sprawie diet dla radnych za udział w pracach Rady i jej wewnętrznych organów oraz zwrotu kosztów podróży służbowych..
  11. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  12. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  13. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
  14. Wolne wnioski i informacje.
  15. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyla informację: Marcin Rzepa Data wytworzenia informacji: 2018-10-17 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Rzepa Data wprowadzenia do BIP 2018-10-22 21:53:15
Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa Data udostępnienia informacji: 2018-10-22 21:53:28
Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa Data ostatniej zmiany: 2018-10-22 21:53:28
Artykuł był wyświetlony: 42 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu