ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o II sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 11 grudnia 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2018-12-14 19:11:35 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o II sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 11 grudnia 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Podjęcie uchwały nr II/14/18 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
  4. Podjęcie uchwały nr II/15/18 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2018 – 2031.
  5. Podjęcie uchwały nr II/16/18 w sprawie ustalenia niezrealizowanych kwot wydatków budżetu Gminy Międzyrzecz na rok 2018, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.
  6. Podjęcie uchwały nr II/17/18 w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2019-2031.
  7. Odczytanie projektu uchwały budżetowej.
  8. Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej.
  9. Przedstawienie opinii Komisji Gospodarki Finansowej.
  10. Przedstawienie ewentualnych autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały.
  11. Dyskusja nad projektem uchwały budżetowej i ewentualnie zgłoszonymi autopoprawkami.
  12. Głosowanie wniesionych propozycji poprawek.
  13. Podjęcie uchwały nr II/18/18 w sprawie uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019.
  14. Podjęcie uchwały nr II/19/18 w sprawie wyznaczenia dodatkowego przedstawiciela gminy do reprezentowania Gminy Międzyrzecz w Celowym Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie.
  15. Podjęcie uchwały nr II/20/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  16. Podjęcie uchwały nr II/21/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  17. Podjęcie uchwały nr II/22/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  18. Podjęcie uchwały nr II/23/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  19. Podjęcie uchwały nr II/24/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  20. Podjęcie uchwały nr II/25/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  21. Podjęcie uchwały nr II/26/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  22. Podjęcie uchwały nr II/27/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  23. Podjęcie uchwały nr II/28/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  24. Podjęcie uchwały nr II/29/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  25. Podjęcie uchwały nr II/30/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  26. Podjęcie uchwały nr II/31/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  27. Podjęcie uchwały nr II/32/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  28. Podjęcie uchwały nr II/33/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  29. Podjęcie uchwały nr II/34/18 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  30. Podjęcie uchwały nr II/3518 w sprawie odpowiedzi na skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp.
  31. Podjęcie uchwały nr II/36/18 zmieniającej uchwałę w sprawie diet dla radnych za udział w pracach Rady i jej wewnętrznych  organów oraz zwrotu kosztów podróży służbowych.
  32. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  33. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  34. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  35. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-12-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-12-14 19:09:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-12-14 19:11:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-14 19:11:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
245 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony