ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o VI sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 26 lutego 2019 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2019-03-04 22:28:59 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o VI sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 26 lutego 2019 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Podjęcie uchwały nr VI/52/19 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019.
  4. Podjęcie uchwały nr VI/53/19 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2019-2031.
  5. Podjęcie uchwały nr VI/54/19 w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
  6. Podjęcie uchwały nr VI/55/19 w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
  7. Podjęcie uchwały nr VI/56/19  w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia  wysokości wynagrodzenia za inkaso.
  8. Podjęcie uchwały nr VI/57/19 w sprawie ustanowienia wieloletniego gminnego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023.
  9. Podjęcie uchwały nr VI/58/19 o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2019 rok.
  10. Podjęcie uchwały nr VI/59/19 w sprawie  rozpatrzenia skargi na Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
  11. Podjęcie uchwały nr VI/60/19 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  12. Podjęcie uchwały nr VI/61/19 w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gminnej położonej w obrębie 0013 Kuźnik odpłatną służebnością gruntową.
  13. Podjęcie uchwały nr VI/62/19 w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gminnej położonej w obrębie 0007 Kuligowo nieodpłatną służebnością gruntową.
  14. Podjęcie uchwały nr VI/63/19 w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do sprzedaży.
  15. Podjęcie uchwały nr VI/64/19 w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty osobom fizycznym będącym właścicielami budynków jednorodzinnych lub lokali mieszkalnych lub spółdzielniom mieszkaniowym od opłaty jednorazowej za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności gruntów stanowiących własność Gminy Międzyrzecz.
  16. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  17. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  18. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje (Sprawozdania z działalności Komisji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu w 2018 roku).
  19. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-02-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-03-04 19:36:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-03-04 22:28:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-03-04 22:28:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
103 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony