ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o VIII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 26 marca 2019 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2019-03-29 22:14:12 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o VIII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 26 marca 2019 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Policji o stanie bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Międzyrzecz w 2018 roku.
  4. Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Państwowej Straży pożarnej o stanie bezpieczeństwa oraz ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Międzyrzecz w 2018 roku.
  5. Podjęcie uchwały nr VIII/66/19 w sprawie przystąpienia Gminy Międzyrzecz do Związku Miast Polskich.
  6. Podjęcie uchwały nr VIII/67/19  w sprawie szczegółowych zasad wnoszenia inicjatyw obywatelskich, tworzenia komitetów inicjatyw uchwałodawczych, promocji obywatelskich inicjatyw uchwałodawczych oraz formalnych wymogów jakim muszą odpowiadać składane projekty.
  7. Podjęcie uchwały nr VIII/68/19 w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Międzyrzecz.
  8. Podjęcie uchwały nr VIII/69/19  w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019.
  9. Podjęcie uchwały nr VIII/70/19 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2019 - 2031.
  10. Podjęcie uchwały nr VIII/71/19 w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
  11. Podjęcie uchwały nr VIII/72/19 w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie Statutu Gminy Międzyrzecz.
  12. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  13. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  14. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  15. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  16. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-03-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-03-29 21:22:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-03-29 22:14:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-03-29 22:14:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
135 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony