ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o IX sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 23 kwietnia 2019 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2019-04-24 18:16:42 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o IX sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 23 kwietnia 2019 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Sprawozdania z działalności spółek gminnych: Międzyrzeckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji, Międzyrzeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Zakładu Energetyki Cieplnej, Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Przedsiębiorstwa Produkcji Betonów „PUBR” za 2018 rok.
  4. Raport z działań Gminy Międzyrzecz na rzecz Przeciwdziałania Narkomanii w 2018 roku.
  5. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny.
  6. Podjęcie uchwały nr IX/73/19 w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Międzyrzecz.
  7. Podjęcie uchwały nr IX/74/19 w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie gminy Międzyrzecz.
  8. Podjęcie uchwały nr IX/75/19 w sprawie regulaminu kąpieliska.
  9. Podjęcie uchwały nr IX/76/19 w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Gminy Międzyrzecz na rok 2019.
  10. Podjęcie uchwały nr IX/77/19 o zmianie uchwały w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami Gminy Międzyrzecz.
  11. Podjęcie uchwały nr IX/78/19 w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
  12. Podjęcie uchwały nr IX/79/19 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowych na okres 5 lat.
  13. Podjęcie uchwały nr IX/80/19 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019.
  14. Podjęcie uchwały nr IX/81/19 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2019 - 2031.
  15. Podjęcie uchwały nr IX/82/19 w sprawie powołania doraźnej Komisji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
  16. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  17. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  18. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  19. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  20. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-04-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-04-24 18:16:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-04-24 18:16:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-04-24 18:16:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
129 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony