ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XIII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 23 lipca 2019 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2019-07-26 22:02:27 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XIII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 23 lipca 2019 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Informacja Prezesa Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o. o. o funkcjonowaniu placówki.
  4. Podjęcie uchwały nr XIII/100/19 w sprawie wskazania wstępnej lokalizacji przystanku komunikacyjnego na terenie Gminy Międzyrzecz przy drodze powiatowej nr 1347F w miejscowości Kuźnik.
  5. Podjęcie uchwały nr XIII/101/19 w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
  6. Podjęcie uchwały nr XIII/102/19 o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Międzyrzecz.
  7. Podjęcie uchwały nr XIII/103/19 w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Międzyrzecz oraz określenia granic obwodów tych szkół.
  8. Podjęcie uchwały nr XIII/104/19 w sprawie wskazania miejsca realizacji obowiązku szkolnego uczniom niektórych oddziałów Szkół Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz.
  9. Podjęcie uchwały nr XIII/105/19 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019.
  10. Podjęcie uchwały nr XIII/106/19 w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
  11. Podjęcie uchwały nr XIII/107/19 w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp. informacji o kandydacie na ławnika do Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. zgłoszonego na kadencję 2020 - 2023.
  12.  Podjęcie uchwały nr XIII/108/19 w sprawie przyjęcia projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz przekazania go do zaopiniowania organowi  regulacyjnemu.
  13. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  14. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  15. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  16. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  17. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu

Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-07-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-07-26 22:02:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-07-26 22:02:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-07-26 22:02:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
49 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony