ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XIV sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 17 września 2019 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2019-09-06 11:03:08 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
 
17 września 2019 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XIV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz, o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za I półrocze 2019 roku.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych i ustalenie ich przebiegu (projekt nr 1).
  5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 10 lat (projekt nr 2).
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających członka Rady Sołeckiej w Sołectwie Kursko (projekt nr 3).
  7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonych w obrębie geodezyjnym 0003 Gorzyca, w m. Zamostowo (projekt nr 4).
  8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonej w obrębie 0004 Święty Wojciech, w m. Jagielnik (projekt nr 5).
  9. Podjęcie uchwały w sprawie wniesienia prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej w Międzyrzeczu przy ul. Kazimierza Wielkiego jako wkładu niepieniężnego (aportu) do Międzyrzeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółki z o.o. z siedzibą w Międzyrzeczu przy ul. Krótkiej 2 (projekt nr 6).
  10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do zbycia (projekt nr 7).
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019 (projekt nr 8).
  12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2019 – 2031 (projekt nr 9).
  13. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały nr VI/64/19 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 26 lutego 2019 r. w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty osobom fizycznym będącym właścicielami budynków jednorodzinnych lub lokali mieszkalnych lub spółdzielniom mieszkaniowym od opłaty jednorazowej za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności gruntów stanowiących własność Gminy Międzyrzecz (projekt nr 10).
  14. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości i szczegółowych warunków przyznawania nauczycielom dodatków do wynagrodzenia oraz szczegółowych warunków obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw (projekt nr 11).
  15. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Międzyrzecza (projekt nr 12).
  16. Podjęcie uchwały w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej przeprowadzenia kontroli nie ujętej w planie pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu na rok 2019 (projekt nr 13).
  17. Wybór ławników na kadencję 2020 – 2023.
  18. Przedstawienie opinii Zespołu opiniującego kandydatów na ławników.
  19. Wybór i ukonstytuowanie się Komisji Skrutacyjnej.
  20. Przedstawienie regulaminu głosowania i jego przyjęcie.
  21. Głosowanie na ławników.
  22. Przedstawienie protokołu Komisji Skrutacyjnej.
  23. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników na kadencję w latach 2020-2023 (projekt nr 14).
  24. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  25. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  26. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  27. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  28. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-09-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-09-06 11:03:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-09-06 11:03:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-09-10 13:41:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
833 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony