Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o organizacji XXXII sesji Rady Miejskiej w dniu 25.06.2013r. o godz. 10.00 w sali nrad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2013-06-10 11:06:45 przez Marcin Rzepa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej.
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. - zgodnie z zapisem § 35 pkt 8 Statutu Gminy Międzyrzecz informuję, że
25.06.2013 r. o godz. 1000
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXXII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXXII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b) porządek obrad.
2. Przyjęcie protokołu z XXXI sesji Rady Miejskiej.
3. Przyjęcie informacji o umorzeniach, odroczeniach i zwolnieniach podatkowych w Gminie Międzyrzecz w 2012 r.
4. Rozpatrywanie i zatwierdzanie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za 2012 rok – procedura absolutoryjna:
a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu i sprawozdania finansowego,
b) przedstawienie uchwały RIO w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Międzyrzecza sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2012 rok,
c) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej,
d) przedstawienie uchwały RIO w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu dotyczącego udzielenia absolutorium Burmistrzowi z tytułu wykonania budżetu w 2012 roku,
e) dyskusja,
f) podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za rok 2012.
g) podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie absolutorium dla Burmistrza Międzyrzecza.
5. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2013.
6. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Międzyrzecz.
7. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
8. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
9. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
(-) mgr Maciej Rębacz
w Międzyrzeczu
(-) mgr Maciej Rębacz
Pobierz dane XML Informacja o organizacji XXXII sesji Rady Miejskiej w dniu 25.06.2013r. o godz. 10.00 w sali nrad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu Drukuj informację Informacja o organizacji XXXII sesji Rady Miejskiej w dniu 25.06.2013r. o godz. 10.00 w sali nrad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-06-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Przewodniczący Rady Miejskiej |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-06-10 11:06:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-06-10 11:06:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-06-10 11:06:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2076 raz(y) |