ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o VII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 28 kwietnia 2015 r. o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2015-05-05 08:29:22 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o VII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 28 kwietnia 2015 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Sprawozdania z działalności spółek gminnych: ZEC, MTBS, MPWiK i „PUBR” za 2014 rok.
3.Raport z działań Gminy Międzyrzecz na rzecz Przeciwdziałania Narkomanii w 2014 roku.
4.Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny.
5.Podjęcie uchwały Nr VII/50/15 zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Międzyrzecz.
6.Podjęcie uchwały Nr VII/51/15 w sprawie wskazania wstępnej lokalizacji przystanku komunikacyjnego przy drodze powiatowej nr 1347F na terenie gminy Międzyrzecz.
7.Podjęcie uchwały Nr VII/52/15 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2015.
8.Podjęcie uchwały Nr VII/53/15 o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2015 rok.
9.Podjęcie uchwały Nr VII/54/15 w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
9a. Podjęcie uchwały Nr VII/55/15 w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
9b. Podjęcie uchwały Nr VII/56/15 w sprawie upamiętnienia miejsca byłego cmentarza żydowskiego.
10.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
11.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
12.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
13.Wolne wnioski i informacje.
14.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-04-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-05-05 08:29:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-05-05 08:29:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-05-05 08:29:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1462 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony