ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XVIII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 2 lutego 2016 r. o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2016-01-22 22:16:34 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
2.02.2016 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XVIII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 3 lat.
3.Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających członków rady sołeckiej w Sołectwie Kursko.
4.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie odpowiedzi na skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp.
5.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie: zmiany uchwały nr XIII/90/11 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 3 listopada 2011 roku w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżawy na okres powyżej 3 lat oraz zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tych umów.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy na okres do 5 lat oraz zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tej umowy.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie określenia kryteriów naboru kandydatów zamieszkałych poza obwodami do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych i publicznych gimnazjów, dla których organem prowadzącym jest Gmina Międzyrzecz wraz z liczbą punktów w postępowaniu rekrutacyjnym.
10.Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w gminnych placówkach oświatowych.
11.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
12.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
13.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
14.Wolne wnioski i informacje.
15.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Elżbieta Błaszczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-01-22 22:15:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-01-22 22:16:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-01-22 22:16:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1358 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony