Azbest 2016/2017
Szczegóły informacji
Zakończenie realizacji zadania pn. „Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Międzyrzecz" dofinasowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze przy udziale środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
Informacja ogłoszona dnia 2017-11-13 14:46:40 przez Marcin Rzepa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Gmina Międzyrzecz zakończyła w 2017 r. realizacje zadania pn. „Demontaż, transport
i utylizacja wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Międzyrzecz" dofinasowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze przy udziale środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW
pod nazwą: „SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest”
W oparciu o przyznaną dotację z Wojewódzkiego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze przy udziale środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW pod nazwą: „SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest”
Gmina Międzyrzecz zrealizowała zadanie pn. „Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Międzyrzecz".
W dniu 28 czerwca 2017 r. zawarto umowę z firmą EKO24 Barbara Plewko - Wykonawcą zadania polegającego na usunięciu wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Międzyrzecz
w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Międzyrzecz na lata 2012-2032”
przyjętego Uchwałą Nr XXVI/208/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu w dniu 28 grudnia 2012 r. zmienionego Uchwałą Nr IX/79/15 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 24 czerwca 2015 r.
w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Międzyrzecz na lata 2012-2032”
przyjętego Uchwałą Nr XXVI/208/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu w dniu 28 grudnia 2012 r. zmienionego Uchwałą Nr IX/79/15 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 24 czerwca 2015 r.
Ostatecznie odebrano 80,04 Mg odpadów z 17 nieruchomości, których właściciele złożyli informacje o wyrobach zawierających azbest i zgłosili chęć uczestnictwa na zasadach narzuconych przez WFOŚiGW.
Koszt zadania wyniósł 33 031,80 zł w tym dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze 16 515,90 zł,
a kwota 16 515,90 zł pochodziła z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Kornela Manyś |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Szadkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-11-13 14:45:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-11-13 14:46:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-11-13 14:46:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7578 raz(y) |