Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Szczegóły informacji

Informacja o XI sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 28 maja 2019 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2019-05-31 20:26:49 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XI sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 28 maja 2019 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Sprawozdanie z działalności gminnych jednostek za 2018 rok: Gminnego Zespołu Oświaty, Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku, Ośrodka Pomocy Społecznej, Środowiskowego Domu Samopomocy, Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury, MRU Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie, Zakładu Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu.
  4. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2018 rok.
  5. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi za 2018 rok.
  6. Podjęcie uchwały nr XI/84/19 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej.
  7. Podjęcie uchwały nr XI/85/19 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonej w obrębie 0004 Święty Wojciech w m. Jagielnik (projekt nr 3) – uchwała nie została podjęta.
  9. Podjęcie uchwały nr XI/86/19 w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonej w obrębie 0002 Międzyrzecz.
  10. Podjęcie uchwały nr XI/87/19 w sprawie zniesienia formy ochrony przyrody drzew z gatunku sosna pospolita Pinus sylvestris uznanych za pomnik przyrody.
  11. Podjęcie uchwały nr XI/88/19 zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać projekt budżetu obywatelskiego – uchwała nie została podjęta.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu – uchwała nie została podjęta.
  14. Podjęcie uchwały nr XI/89/19 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019.
  15. Podjęcie uchwały nr XI/90/19 w sprawie nadania wyróżnienia „Zasłużony dla Gminy Międzyrzecz”.
  16. Podjęcie uchwały nr XI/91/19 w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
  17. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  18. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  19. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  20. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  21. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Elżbieta Błaszczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-05-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-05-31 20:25:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-05-31 20:26:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-05-31 20:26:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
893 raz(y)