Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Szczegóły informacji
Informacja o XIII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 23 lipca 2019 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2019-07-26 22:02:27 przez Marcin Rzepa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o XIII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 23 lipca 2019 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
która odbyła się 23 lipca 2019 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Porządek obrad.
- Informacja Prezesa Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o. o. o funkcjonowaniu placówki.
- Podjęcie uchwały nr XIII/100/19 w sprawie wskazania wstępnej lokalizacji przystanku komunikacyjnego na terenie Gminy Międzyrzecz przy drodze powiatowej nr 1347F w miejscowości Kuźnik.
- Podjęcie uchwały nr XIII/101/19 w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
- Podjęcie uchwały nr XIII/102/19 o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Międzyrzecz.
- Podjęcie uchwały nr XIII/103/19 w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Międzyrzecz oraz określenia granic obwodów tych szkół.
- Podjęcie uchwały nr XIII/104/19 w sprawie wskazania miejsca realizacji obowiązku szkolnego uczniom niektórych oddziałów Szkół Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz.
- Podjęcie uchwały nr XIII/105/19 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019.
- Podjęcie uchwały nr XIII/106/19 w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
- Podjęcie uchwały nr XIII/107/19 w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp. informacji o kandydacie na ławnika do Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. zgłoszonego na kadencję 2020 - 2023.
- Podjęcie uchwały nr XIII/108/19 w sprawie przyjęcia projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz przekazania go do zaopiniowania organowi regulacyjnemu.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje i zapytania na piśmie.
- Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-07-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-07-26 22:02:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-07-26 22:02:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-07-26 22:02:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 842 raz(y) |