ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. promocji gminy i kontaktu z mediami

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Spraw Społecznych

Data udostępnienia: 2019-04-16

Ogłoszono dnia: 2019-04-16 przez Irena Kiersztan

Termin składania dokumentów: 2019-04-30 14:00:00

Nr ogłoszenia: 3

Id ogłoszenia: WOA.210.3.2019

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne:
    * wykształcenie wyższe preferowane o profilu dziennikarskim i co najmniej 3 letni staż pracy,
    * wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy,
  2. obywatelstwo polskie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość aktów prawnych:
    - ustawa o prawie prasowym
    - ustawa o samorządzie gminnym,
    - Kodeks postępowania administracyjnego,
  2. znajomość zasad funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego,
  3. wiedza o Mieście Międzyrzecz i okolicach,
  4. umiejętność biegłej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
  5. zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
  6. obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,
  7. umiejętność pracy pod presją czasu,
  8. dyspozycyjność,
  9. odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. rzetelne informowanie obywateli, instytucji, przedstawicieli mediów o działaniach organów gminy, poprzez przygotowanie i przekazywanie do publikacji artykułów, zdjęć, informacji, sprawozdań oraz udzielanie wywiadów;
  2. organizowanie spotkań, konferencji prasowych, wywiadów przedstawicieli gminy z mediami;
  3. promocja gminy w mediach lokalnych i regionalnych;
  4. analizowanie publikacji w mediach dotyczących gminy i jej organów i ewentualne reagowanie na spostrzeżoną w nich dezinformację;
  5. utworzenie i prowadzenie gminnej gazety informacyjnej/ informatora gminnego;
  6. obsługa i prowadzenie strony internetowej gminy oraz portalu społecznościowego gminy;
  7. tworzenie wspólnie z Międzyrzeckim Ośrodkiem Kultury, Międzyrzeckim Ośrodkiem Sportu i Wypoczynku oraz Muzeum Fortyfikacji  i Nietoperzy w Pniewie rocznego planu imprez kulturalno – sportowych;
  8. przygotowanie zaproszeń, przemówień, listów gratulacyjnych;
  9. opracowywanie materiałów promocyjnych (foldery, wydawnictwa, albumy, gadżety reklamowe, itp.;
  10. planowanie, zakup, ewidencjonowanie i wydawanie informatorów i materiałów promocyjnych;
  11. udział w imprezach organizowanych pod patronatem gminy i z jednostkami gminy celem przygotowania publikacji fotoreporterskiej;
  12. organizowanie udziału gminy w wystawach, targach turystycznych, wydarzeniach promocyjnych;
  13. organizacja i przeprowadzenie konsultacji społecznych;
  14. przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń Burmistrza;
  15. obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy znajduje się na terenie Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, przy ul. Rynek 1.
Pomieszczenie pracy, znajdujące się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. 
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, oraz okresowo przebywać będzie w terenie otwartym w różnych warunkach atmosferycznych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6,26%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
  3. klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem:
    http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie,
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
  7. oświadczenia o:
    - stanie zdrowia,
    - niekaralności,
    - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
    - o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-04-30 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem INSPEKTOR WSS w terminie do 30 kwietnia 2019 r. do godziny 1400  (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony