Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. promocji gminy i kontaktu z mediami
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Spraw Społecznych
Data udostępnienia: 2019-04-16
Ogłoszono dnia: 2019-04-16 przez Irena Kiersztan
Termin składania dokumentów: 2019-04-30 14:00:00
Nr ogłoszenia: 3
Id ogłoszenia: WOA.210.3.2019
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne:
* wykształcenie wyższe preferowane o profilu dziennikarskim i co najmniej 3 letni staż pracy,
* wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy, - obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych:
- ustawa o prawie prasowym
- ustawa o samorządzie gminnym,
- Kodeks postępowania administracyjnego, - znajomość zasad funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego,
- wiedza o Mieście Międzyrzecz i okolicach,
- umiejętność biegłej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
- zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dyspozycyjność,
- odporność na stres.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- rzetelne informowanie obywateli, instytucji, przedstawicieli mediów o działaniach organów gminy, poprzez przygotowanie i przekazywanie do publikacji artykułów, zdjęć, informacji, sprawozdań oraz udzielanie wywiadów;
- organizowanie spotkań, konferencji prasowych, wywiadów przedstawicieli gminy z mediami;
- promocja gminy w mediach lokalnych i regionalnych;
- analizowanie publikacji w mediach dotyczących gminy i jej organów i ewentualne reagowanie na spostrzeżoną w nich dezinformację;
- utworzenie i prowadzenie gminnej gazety informacyjnej/ informatora gminnego;
- obsługa i prowadzenie strony internetowej gminy oraz portalu społecznościowego gminy;
- tworzenie wspólnie z Międzyrzeckim Ośrodkiem Kultury, Międzyrzeckim Ośrodkiem Sportu i Wypoczynku oraz Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie rocznego planu imprez kulturalno – sportowych;
- przygotowanie zaproszeń, przemówień, listów gratulacyjnych;
- opracowywanie materiałów promocyjnych (foldery, wydawnictwa, albumy, gadżety reklamowe, itp.;
- planowanie, zakup, ewidencjonowanie i wydawanie informatorów i materiałów promocyjnych;
- udział w imprezach organizowanych pod patronatem gminy i z jednostkami gminy celem przygotowania publikacji fotoreporterskiej;
- organizowanie udziału gminy w wystawach, targach turystycznych, wydarzeniach promocyjnych;
- organizacja i przeprowadzenie konsultacji społecznych;
- przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń Burmistrza;
- obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy znajduje się na terenie Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, przy ul. Rynek 1.
Pomieszczenie pracy, znajdujące się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, oraz okresowo przebywać będzie w terenie otwartym w różnych warunkach atmosferycznych.
Pomieszczenie pracy, znajdujące się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, oraz okresowo przebywać będzie w terenie otwartym w różnych warunkach atmosferycznych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6,26%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem:
http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
- oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych, - wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-04-30 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem INSPEKTOR WSS w terminie do 30 kwietnia 2019 r. do godziny 1400 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.