KOMUNIKAT
Burmistrz Międzyrzecza ogłasza nabór wniosków o usunięcie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości z obszaru gminy Międzyrzecz w ramach „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Międzyrzecz na lata 2012-2032” i wyznacza termin ich składania do dnia 20 września 2018r.(decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego, a nie data nadania przesyłki).
Wzór wniosku można pobrać w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu, ul. Rynek 7, pokój nr 207 w godzinach urzędowania lub ze strony
www.bip.miedzyrzecz.pl.
Wnioski mogą składać osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie będące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną będące właścicielami, użytkownikami wieczystymi nieruchomości lub władający nieruchomością pod innym tytułem prawnym.
Złożone wnioski będą weryfikowane.
Wnioski niekompletne, lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Realizacja wniosku uzależniona jest od pozyskania na ten cel środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i jej wysokości, ilości wniosków, kolejności wpływu wniosków i oceny stanu technicznego wyrobów zawierających azbest.
O zakwalifikowaniu lub nie zakwalifikowaniu wniosku do realizacji zainteresowani zostaną powiadomieni pisemnie.
W przypadku wątpliwości pytania można kierować mailem: um@miedzyrzecz.pl , telefonicznie: 95 742 69 53, 95 742 69 63 lub bezpośrednio do pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 7, w Międzyrzeczu, w godzinach urzędowania (poniedziałek: 900-1700, wtorek, środa, czwartek, piątek: 700 – 1500, piątek).
Burmistrz Międzyrzecza
(-) Remigiusz Lorenz
]]>