ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.25.2018 - Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej nr 1 i Przedszkolu nr 4 w MiędzyrzeczuDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.25.2018 - Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej nr 1 i Przedszkolu nr 4 w Międzyrzeczu

Szczegóły informacji

WRG.271.25.2018 - Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej nr 1 i Przedszkolu nr 4 w Międzyrzeczu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 576912-N-2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-07-06 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-07-06 13:15:00

Ogłoszono dnia: 2018-06-21 przez Katarzyna Szadkowska

Treść:

Ogłoszenie nr 500200709-N-2018 z dnia 22-08-2018 r.
Gmina Międzyrzecz: Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej nr 1 i Przedszkolu nr 4 w Międzyrzeczu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Oś 8. Nowoczesna edukacja, Działanie 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie 8.1.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej – projekty realizowane poza formułą ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576912-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej nr 1 i Przedszkolu nr 4 w Międzyrzeczu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.25.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej nr 1 i Przedszkolu nr 4 w Międzyrzeczu” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i parametry techniczne urządzeń zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ. Przedmiotowa dostawa jest elementem projektu pt. „Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla dzieci z obszaru Gminy Międzyrzecz w tym wsparcie dla przedszkola prowadzonego przez Powiat Międzyrzecki” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020. 2. Wszystkie materiały objęte dostawą powinny być fabrycznie nowe, kompletne i wolne od wad, a żadna część składająca się na gotowy produkt nie może być wcześniej używana. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą posiadać wszelkie certyfikaty i atesty zapewniające bezpieczeństwo użytkowania zgodnie z obowiązującymi normami PN-EN. 3. Zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity z 2004r. Dz. U. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.), każde urządzenie powinno posiadać oznakowanie potwierdzające zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia zabawowe posiadały tabliczki znamionowe. Tabliczka znamionowa urządzenia powinna zawierać m.in. podstawowe informacje o produkcie tj. nazwę, producenta, rok produkcji, nr normy PN-EN, zgodnie z którymi urządzenia wyprodukowano. 4. Koszty transportu oraz koszty elementów niezbędnych do montażu urządzeń zabawowych ponosi Wykonawca. 5. Wywóz ziemi w miejsce wskazane staraniem i na koszt Wykonawcy, zgodnie z ustawą o odpadach. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym również: koszty zagospodarowania, zabezpieczenia i utrzymania terenu montażu, zapewnienia na terenie montażu należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów BHP, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz innych kosztów. 6. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach i ustawą Prawo ochrony środowiska. 7. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość, estetykę i zapewniać bezpieczeństwo ich użytkownikom. 8. Otoczenie każdego urządzenia powinno mieć strefy ochronne bezpieczeństwa wykonane zgodnie z wymaganiami producenta. 9. Wszystkie urządzenia powinny spełniać niżej wymienione kryteria dotyczące jakości zastosowanych materiałów i technologii wykonania - jeśli w opisie urządzenia nie określono materiałów z jakich ma ono być wykonane. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza urządzeń drewnianych oraz elementów urządzeń drewnianych za wyjątkiem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 10. Jakość zastosowanych materiałów i technologii wykonania: - STAL elementy metalowe wykonane ze stali zabezpieczonej przed korozją ocynkiem ogniowym lub kąpielowym i malowaniem proszkowym; - DODATKI, ELEMENTY DEKORACYJNE belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego; elementy dekoracyjne wykonane z płyty HDPE; - MOCOWANIE W PODŁOŻU elementy montowane w podłożu przy pomocy stalowych kotew zabezpieczonych przed korozją ocynkiem; wszystkie urządzenia osadzone w podłożu w fundamencie betonowym lub na prefabrykacie betonowym; - ŁĄCZNIKI wszystkie elementy łączące - śruby, nakrętki, podkładki, uchwyty, itd. wykonane ze stali ocynkowanej; śruby, nakrętki, podkładki we wszystkich łączeniach zagłębione w otworach lub zamknięte w nakładce z tworzywa sztucznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 37535200-9
 
Dodatkowe kody CPV: 37535100-8, 37535230-8, 37535220-5, 37535240-1, 37535270-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 45829.66
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Comes Sokołowscy Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 128A
Kod pocztowy: 26-500
Miejscowość: Szydłowiec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 50389.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44034
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50389.27
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 19.07.2018 r.
WRG.271.25.2018                                                                                                                     
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej nr 1 i Przedszkolu nr 4 w Międzyrzeczu.
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Comes Sokołowscy SJ
ul. Kościuszki 128A, 26-500 Szydłowiec
 
Uzasadnienie:
Oferta nr 2 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ponieważ zamawiający dokonał zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 2 oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Pkt
Dodatkowa gwarancja
Pkt
Liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych
Pkt
Łączna punktacja
1
Grupa Hydro
Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Farbiarska 28
62-050 Mosina
44 034,00 zł
60
24 miesiące
30
0
0
90
2
Comes Sokołowscy Sp. J., ul. Kościuszki 128A, 26-500 Szydłowiec
50 389,27  zł
52,34
24 miesiące
30
1
10
92,34
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 06.07.2018 r.
 
WRG.271.25.2018
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej nr 1 i Przedszkolu nr 4 w Międzyrzeczu”
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwoty 50.000 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęły 2 oferty:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Dodatkowa gwarancja
Liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych
Warunki płatności
1
Grupa Hydro Sp. z o.o. SK
Ul. Farbiarska 28
62-050 Mosina
44.034,00 zł
24 miesiące
0
zgodnie ze wzorem umowy
2
Comes Sokołowscy SJ
Ul. Kościuszki 128A
26-500 Szydłowiec
50.389,27 zł
24 miesięcy
1
zgodnie ze wzorem umowy
Termin wykonania: 30 dni.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Międzyrzecz, 22.06.2018 r.
WRG.271.25.2018
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej nr 1 i Przedszkolu nr 4 w Międzyrzeczu”
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej. Załączone zostały brakujące ilustracje poglądowe urządzeń.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 576912-N-2018 z dnia 2018-06-21 r.
Gmina Międzyrzecz: Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej nr 1 i Przedszkolu nr 4 w Międzyrzeczu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Oś 8. Nowoczesna edukacja, Działanie 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie 8.1.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej – projekty realizowane poza formułą ZIT.
Dokumenty dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Szadkowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Szadkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-06-21 12:17:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-06-21 12:19:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-08-22 13:48:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1335 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony