ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.33.2018 - Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska PolskiegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.33.2018 - Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego

Szczegóły informacji

WRG.271.33.2018 - Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 593467-N-2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-07-31 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-07-31 13:15:00

Ogłoszono dnia: 2018-07-23 przez Katarzyna Szadkowska

Treść:

Ogłoszenie nr 500200230-N-2018 z dnia 22-08-2018 r.
Gmina Międzyrzecz: Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Oś 9. Infrastruktura społeczna, Działanie 9.3. Rozwój infrastruktury edukacyjnej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593467-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500175707-N-2018
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.33.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39220000-0
 
Dodatkowe kody CPV: 39221180-2, 39221190-5, 39221200-9, 39221210-2, 39221220-5, 39223000-1, 39224330-0, 39224300-1, 39241110-7, 39241120-0, 39221123-5, 39221130-7, 39221150-3, 39713430-6, 39711500-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 25928.14
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: TopGastro Grzegorz Kowalski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Armii Krajowej 45
Kod pocztowy: 50-541
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 26986.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26986.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41966.77
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 07.08.2018 r.
WRG.271.33.2018
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego”
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
TopGastro Grzegorz Kowalski,
Al. Armii Krajowej 45, 50-541 Wrocław
Uzasadnienie:
Oferta nr 5 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 9 ofert:
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 3 wykonawców.
Ocenie podlegały 3 oferty, która otrzymały następującą ocenę:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Pkt
Dodatkowa gwarancja
Pkt
Łączna punktacja
1
GASTRO CENTRUM Adam Koprowski, ul. Siemiradzkiego 15, 64-920 Piła
32 109,62 zł
-
12 miesięcy
-
-
2
GASTROTEKA Anna Wirkus, ul. 3 Maja 17/L1, 84-200 Wejherowo
27 131,86 zł
-
12 miesięcy
-
-
3
MEGAR Sp. z o.o. ul. Pionierów 1,
05-540 Zalesie Górne
29 656,39 zł
-
12 miesięcy
-
-
4
SAS Spółka z o.o. Sp. K.,
ul. Chmielna 15, 65-261 Zielona Góra
29 352,95 zł
-
12 miesięcy
-
-
5
TopGastro Grzegorz Kowalski,
Al. Armii Krajowej 45, 50-541 Wrocław
26 986,20 zł
60
12 miesięcy
40
100
6
PHU „BMS” Sp. J. Z.Bielecki,
ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn
41 966,77 zł
-
12 miesięcy
-
-
7
13p  Sp. z o.o., ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław
34 517,49 zł
46,91
12 miesięcy
40
86,91
8
GAMA Plawgo & Zawisza Sp. J.,
ul. Szczecińska 25A, 75-122 Koszalin
32  053,80 zł
-
0
-
-
9
ULTON S.C., ul. Cicha 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
28 801,82 zł
56,22
13 miesięcy
40
96,22
 
Informacja o odrzuceniu oferty GASTRO CENTRUM Adam Koprowski, ul. Siemiradzkiego 15, 64-920 Piła.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zamawiający w dniu 25.07.2018 r. i 26.07.2018 r. dokonał modyfikacji treści SIWZ w zakresie załącznika nr 5 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SIWZ wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć szczegółową specyfikację oferowanego wyposażenia stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty. Badając ofertę Wykonawcy Zamawiający stwierdził, że w swojej ofercie Wykonawca zastosował załącznik, który nie uwzględnia wszystkich wprowadzonych zmian SIWZ, co stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Informacja o odrzuceniu oferty GASTROTEKA Anna Wirkus, ul. 3 Maja 17/L1, 84-200 Wejherowo.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zamawiający w dniu 25.07.2018 r. i 26.07.2018 r. dokonał modyfikacji treści SIWZ w zakresie załącznika nr 5 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SIWZ wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć szczegółową specyfikację oferowanego wyposażenia stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty. Badając ofertę Wykonawcy Zamawiający stwierdził, że w swojej ofercie Wykonawca zastosował załącznik, który nie uwzględnia wszystkich wprowadzonych zmian SIWZ, co stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Informacja o odrzuceniu oferty MEGAR Sp. z o.o. ul. Pionierów 1, 05-540 Zalesie Górne.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zamawiający w dniu 25.07.2018 r. i 26.07.2018 r. dokonał modyfikacji treści SIWZ w zakresie załącznika nr 5 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SIWZ wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć szczegółową specyfikację oferowanego wyposażenia stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty. Badając ofertę Wykonawcy Zamawiający stwierdził, że w swojej ofercie Wykonawca zastosował załącznik, który nie uwzględnia wszystkich wprowadzonych zmian SIWZ, co stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
Ponadto zgodnie z zapisami SIWZ ww. wykaz powinien zawierać nazwę oferowanego produktu (markę) oraz jego opis. Przedstawiony do oferty załącznik nie zawiera informacji żądanych przez Zamawiającego w kolumnie 5, w której Wykonawca powinien wpisać formułę „zgodnie z SIWZ” jeżeli oferowany jest produkt spełniający wymagania Zamawiającego lub wskazać nazwę oferowanego produktu równoważnego (zamiennika) oraz jego opis celem wykazania równoważności. Brak ww. informacji stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Informacja o odrzuceniu oferty SAS Spółka z o.o. Sp. K., ul. Chmielna 15, 65-261 Zielona Góra.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zamawiający w dniu 25.07.2018 r. i 26.07.2018 r. dokonał modyfikacji treści SIWZ w zakresie załącznika nr 5 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SIWZ wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć szczegółową specyfikację oferowanego wyposażenia stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty. Badając ofertę Wykonawcy Zamawiający stwierdził, że w swojej ofercie Wykonawca zastosował załącznik, który nie uwzględnia wszystkich wprowadzonych zmian SIWZ, co stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Informacja o odrzuceniu oferty PHU „BMS” Sp. J. Z.Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zamawiający w dniu 25.07.2018 r. i 26.07.2018 r. dokonał modyfikacji treści SIWZ w zakresie załącznika nr 5 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SIWZ wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć szczegółową specyfikację oferowanego wyposażenia stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty. Badając ofertę Wykonawcy Zamawiający stwierdził, że w swojej ofercie Wykonawca zastosował załącznik, który nie uwzględnia wszystkich wprowadzonych zmian SIWZ, co stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Informacja o odrzuceniu oferty GAMA Plawgo & Zawisza Sp. J., ul. Szczecińska 25A, 75-122 Koszalin.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć szczegółową specyfikację oferowanego wyposażenia stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty i powinien zawierać nazwę oferowanego produktu (markę) oraz jego opis. Przedstawiony do oferty załącznik nie zawiera informacji żądanych przez Zamawiającego. Jest on niekompletny, część pozycji w załączonym wykazie została całkowicie pominięta, część nie zawiera ilości, bądź informacji w kolumnie 5, w której Wykonawca powinien wpisać formułę „zgodnie z SIWZ” jeżeli oferowany jest produkt spełniający wymagania Zamawiającego lub wskazać nazwę oferowanego produktu równoważnego (zamiennika) oraz jego opis celem wykazania równoważności. Brak ww. informacji stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 31.07.2018 r.
 
WRG.271.33.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.”
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 30 000,00 zł brutto.
 
W wymaganym terminie wpłynęło 9 ofert:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Dodatkowa gwarancja
Warunki płatności
1
GASTRO CENTRUM Adam Koprowski, ul. Siemiradzkiego 15, 64-920 Piła
32 109,62 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
2
GASTROTEKA Anna Wirkus, ul. 3 Maja 17/L1, 84-200 Wejherowo
27 131,86 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
3
MEGAR Sp. z o.o. ul. Pionierów 1,
05-540 Zalesie Górne
29 656,39 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
4
SAS Spółka z o.o. Sp. K., ul. Chmielna 15, 65-261 Zielona Góra
29 352,95 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
5
TopGastro Grzegorz Kowalski,
Al. Armii Krajowej 45, 50-541 Wrocław
26 986,20 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
6
PHU „BMS” Sp. J. Z.Bielecki,
ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn
41 966,77 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
7
13p  Sp. z o.o., ul. Międzyleska 2-4,
50-514 Wrocław
34 517,49 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
8
GAMA Plawgo & Zawisza Sp. J.,
ul. Szczecińska 25A, 75-122 Koszalin
32  053,80 zł
brak informacji
w ofercie
zgodnie
ze wzorem umowy
9
ULTON S.C., ul. Cicha 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
28 801,82 zł
13 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
 
Termin wykonania: 31.08.2018 r.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 27.07.2018 r.
 
WRG.271.33.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: Dotyczy: „Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego”
 
 
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęło pytanie do treści SIWZ. 
Pytanie:
Pozycja 42 Talerzyk płytki Czy Zamawiający dopuści średnicę min 180 mm, zapewne Zamawiający chcę w pozycji 42 i 43 różne średnice talerzyków?
 
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza średnicę talerza min. 180 mm.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 26.07.2018 r.
 
WRG.271.33.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: Dotyczy: „Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego”
 
 
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęło pytanie do treści SIWZ. 
Pytanie:
Pozycja nr 43 - Talerz płytki czy Zamawiający dopuści wymiar talerza 250 mm przy spełnieniu pozostałych parametrów?
Pozycja 44 - Talerz głęboki czy Zamawiający dopuści wymiar talerza 200 mm o pojemności 0,5 l pojemność użytkowa oraz 0,7l pojemność całkowita?
Pozycja 45 - Miska czy Zamawiający dopuści wymiar miski 12 cm średnica? Ponadto wkradł się błąd w opisie salaterki zamieszczony został opis talerza. Prosimy o poprawienie specyfikacji
Pozycja 45 ( błąd w numeracji) - Salaterka czy Zamawiający dopuści pojemność salaterki  400 ml ? Ponadto wkradł się błąd w opisie salaterki zamieszczony został opis talerza. Prosimy o poprawienie specyfikacji
Prośbę o zmianę parametrów motywujemy faktem iż w tej formie nie da się spełnić wymogu, że zastawa stołowa musi być z jednej linii producenckiej ( błąd w opisie w pozycji 45 - przypuszczamy ze muszą być takie same od pozycji 42 do 45)
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza opisane powyżej zmiany. Zmieniony opis w poz. 43 do 45 naniesiono kolorem niebieskim w załączniku nr 5.
 
Pytanie:
Pozycja 47-50 Sztućce czy sztućce maja być z jednej linii producenckiej? Jeśli tak czy Zamawiający dopuści nóż stołowy o długości min 205 mm
Odpowiedź: Tak. Sztućce od poz. 47 do 50 mają być z jednej linii producenckiej. Zamawiający dopuści nóź min. 205 mm. Zmieniony opis w poz. 47, 50 naniesiono kolorem niebieskim w załączniku nr 5.
Pytanie:
Pozycja 57 Wanna z uchwytami pojemność powinna być 28 l a nie 8 l? Widnieje błąd w specyfikacji? Prosimy o zweryfikowanie parametrów z istniejącymi modelami na rynku.
Odpowiedź:
Wanna musi mieć pojemność min. 28 l. Zmieniony opis w poz. 57 naniesiono kolorem niebieskim w załączniku nr 5.
 
Pytanie:
Pozycja 58 Tłuczek do mięsa, czy Zamawiający oczekuje tłuczka aluminiowego z antypoślizgowym uchwytem z tworzywa?
Odpowiedź. Tak
 
Pozycja 59 Rózga czy Zamawiający oczekuje rózgi stalowej z uchwytem z tworzywa o całkowitej długości min 550 mm?
Odpowiedź. Tak
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż dokonał modyfikacji treści SIWZ w w powyższym zakresie i naniósł je do załącznika nr 5.
 
Ponadto Zamawiający informuje, iż w pkt. 12 SIWZ wykreśla ppkt. 4 i 6.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 25.07.2018 r.
 
WRG.271.33.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: „Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego”
 
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż dokonał modyfikacji treści SIWZ w następującym zakresie:
- w załączniku nr 5 naniesiono zmiany kolorem czerwonym do następujących pozycji: 20, 25, 26, 28, 45, 53, 54, 56, 63, 64. Zmieniony załącznik nr 5 załączono do niniejszego pisma.
- pkt. 3.12 otrzymuje brzmienie: W przypadku zaproponowania produktu równoważonego Wykonawca opisze w załączniku nr 5 – kolumna 5-  wszystkie dane techniczne oferowanego produktu  (dokładny opis, lub załączy kartę techniczną itp.) umożlwiający jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ, kolumna 3.
- dokonano zmiany wzoru umowy. Zmieniony wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego pisma.
 
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęło pytanie do treści SIWZ. 
Pytanie:
Mam pytanie w sprawie przetargu na dostawę sprzętu gastronomicznego. Chodzi o pozycję nr 63, czyli Odkurzacz. Niestety specyfikacja podana przez Państwa jest wg producenta nieprawidłowa, a najbliższa tej poniższej:
 
- filtr Hepa do skutecznej filtracji
- silnik o podwyższonej żywotności z zabezpieczeniem termicznym
- podciśnienie: 27 kPa
- użyteczna siła ssania: 425 W
- głośność tylko 62 dB dzięki 5 stopniom filtracji oraz kapsuł redukujących hałas i drgania silnika
- gumowa opaska chroni meble przed obijaniem
- koła jezdne z bieżnią gumową nie rysujące podłoża
- zestaw akcesoriów umożliwiający skuteczne usuwanie zanieczyszczeń z różnych powierzchni i miejsc trudnodostępnych
- wąż ssący: 2,5 m
- możliwość sterowania podciśnienia z węża
- długość przewodu: 12 m
Dane techniczne
Typ worka          Bezworkowy
Zastosowanie   Na sucho
Pojemność zbiornika      15 l
Rodzaj zbiornika               Plastik
Moc znamionowa           900 W
Podciśnienie      27 kPa
Użyteczna siła ssania      425 W
Poziom hałasu  64 dB
Rodzaj filtra        Multifiltr samoczyszczący
Stopnie filtracji 5
Filtr Hepa            Tak
Długość węża ssącego   2,5 m
Długość przewodu zasilającego 12 m
Chowanie kabla brak
Wyposażenie    Wąż plastikowy 2,5m, rura stalowa, ssawki: uniwersalna, tapicerska, szczelinowa, okrągła z włosiem
Koła jezdne z bieżnią gumową   Tak
Gniazdo elektroszczotki Nie
Waga    8,6 kg
Wymiary             33 x 36 x 50 cm
 
Czy w związku z tym dopuszczają Państwo odkurzacze z powyższą specyfikacją techniczną?
 
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza opisany odkurzacz. Zmieniony opis w poz. 63 naniesiono kolorem czerwonym w załączniku nr 5.
 
Pytanie:
Poz. 28 Patelnia do naleśników. Opisana przez zamawiającego patelnia została wycofana ze sprzedaży mimo, że może funkcjonować w Internecie, który według przepisów prawa nie jest ofertą handlową i nie należy się nim sugerować, zatem

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Szadkowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-07-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Szadkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-07-23 17:13:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-07-23 17:17:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-08-22 11:20:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1856 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »