ˆ

Aktualne

Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz

Szczegóły informacji

Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz

Status: unieważniony

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 512162-N-2019

Termin składania ofert / wniosków: 2019-02-20 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-02-20 13:15:00

Ogłoszono dnia: 2019-02-08 przez Katarzyna Szadkowska

Treść:

 
Międzyrzecz, 26.02.2019 r.
WRG.271.4.2019                                                                                                                       
 
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz.
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
Informacja o unieważnieniu postępowania dla części 1 - Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, kserokopiarek do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz. 
 
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania.  
 
Uzasadnienie:
W niniejszym postępowaniu dla części 1 wpłynęły następujące oferty:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
2
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom
255009,00 zł
4
FHU Horyzont Krzysztof Lech
ul. 11 Listopada 21, 38-300 Gorlice
234468,00 zł
5
Ośrodek Komputerowy Infostil sp. z o.o.
ul. Kombatantów 2, 66-400 Gorzów Wlkp.
216734,70 zł
 
Zamawiający przeznaczył na realizację zadania kwotę 180 000 zł brutto.
 
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
 
Informacja o unieważnieniu postępowania dla części 2 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Szkoły Podstawowej nr 2 w Gminie Międzyrzecz.
 
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania.  
 
Uzasadnienie:
W niniejszym postępowaniu dla części 2 wpłynęły następujące oferty:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
1
i zmiana oferty 3
Web-Profit Maciej Kuźlik
ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie
74390,40 zł
2
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom
76516,50 zł
4
FHU Horyzont Krzysztof Lech
ul. 11 Listopada 21, 38-300 Gorlice
55977,60 zł
6
Ośrodek Komputerowy Infostil sp. z o.o.
ul. Kombatantów 2, 66-400 Gorzów Wlkp.
61992,24 zł
 
Zamawiający przeznaczył na realizację zadania kwotę 26 826,99 zł brutto.
 
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 20.02.2019 r.
WRG.271.4.2019
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwoty:
  • Część 1 – Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, kserokopiarek do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz: 180000,00 zł brutto,
  • Część 2 – Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Szkoły Podstawowej nr 2
    w Gminie Międzyrzecz: 26826,99 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęło 5 ofert:
Dla części 1:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Skrócenie terminu wykonania
Dodatkowa gwarancja
Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
Warunki płatności
2
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
ul. Wolność 8 lok. 4
26-600 Radom
255009,00 zł
o 5 dni
brak kryterium w formularzu ofertowym
1
zgodnie
ze wzorem umowy
4
FHU Horyzont
Krzysztof Lech
ul. 11 Listopada 21
38-300 Gorlice
234468,00 zł
o 10 dni
12 miesięcy
0
zgodnie
ze wzorem umowy
5
Ośrodek Komputerowy Infostil sp. z o.o.
ul. Kombatantów 2
66-400 Gorzów Wlkp.
216734,70 zł
o 10 dni
12 miesięcy
0
zgodnie
ze wzorem umowy
 
Dla części 2:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Skrócenie terminu wykonania
Dodatkowa gwarancja
Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
Warunki płatności
1
oraz zmiana oferty 3
Web-Profit Maciej Kuźlik
ul. Spokojna 18
41-940 Piekary Śląskie
74390,40 zł
o 10 dni
12 miesięcy
1
zgodnie
ze wzorem umowy
2
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
ul. Wolność 8 lok. 4
26-600 Radom
76516,50 zł
o 5 dni
brak kryterium w formularzu ofertowym
1
zgodnie
ze wzorem umowy
4
FHU Horyzont
Krzysztof Lech
ul. 11 Listopada 21
38-300 Gorlice
55977,60 zł
o 10 dni
12 miesięcy
0
zgodnie
ze wzorem umowy
6
Ośrodek Komputerowy Infostil sp. z o.o.
ul. Kombatantów 2
66-400 Gorzów Wlkp.
61992,24 zł
o 10 dni
12 miesięcy
0
zgodnie
ze wzorem umowy
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 15.02.2019 r.
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu.
Zamawiajacy w załączonym pliku umieścił odpowiedzi na pytania od wykonawców - część 2.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 15.02.2019 r.
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu.
Zamawiajacy w załączonym pliku umieścił odpowiedzi na pytania od wykonawców oraz zmienione załącznik nr 6 a, 6 b, 7a i 7b.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 14.02.2019 r.
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu.
Zamawiajacy w załączonym pliku umieścił odpowiedzi na pytania od wykonawców oraz modyfikacją Specyfikacji Istotnych WarunkówZamówinia..
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 12.02.2019 r.
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu.
Zamawiajacy w załączonym pliku umieścił odpowiedzi na pytania od wykonawców.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Szadkowska Data wytworzenia informacji: 2019-02-08 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Szadkowska Data wprowadzenia do BIP 2019-02-08 13:22:48
Wprowadził informację do BIP: Katarzyna Szadkowska Data udostępnienia informacji: 2019-02-08 13:24:59
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Dembowy Data ostatniej zmiany: 2019-02-26 14:03:07
Artykuł był wyświetlony: 553 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu