ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.17.2018 - PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU MIESZKALNEGO NA BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.17.2018 - PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU MIESZKALNEGO NA BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ

Szczegóły informacji

WRG.271.17.2018 - PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU MIESZKALNEGO NA BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 551053-N-2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-05-11 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-05-11 13:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz – pok. 201 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2018-04-26 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Ogłoszenie nr 500136621-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.
Gmina Międzyrzecz: PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU MIESZKALNEGO NA BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551053-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU MIESZKALNEGO NA BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.17.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek użyteczności publicznej Ogniska Muzycznego. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowych robót (b. budowlana, b. wod.-kan., b. elektryczna i c.o.) związanych z przebudową wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek użyteczności publicznej. Dokumentacja projektowa, na podstawie której dokonano opisu przedmiotu zamówienia opracowana została na większy zakres niż przedmiot niniejszego zamówienia. Przedmiot niniejszego zamówienia dotyczy części dokumentacji projektowej w zakresie remontu i przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku głównego oraz roboty towarzyszące. 3. Zakres robót objętych zamówieniem: 1) Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek użyteczności publicznej (budynek objęty niniejszym zamówienie oznaczony został na projekcie zagospodarowania terenu jako „1”), 2) Zakup, dostawa i montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych o wymiarach min. 165 x 126 cm, 3) Wykonanie wewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, c. o., gazowej, i c. w. u., 4) Wykonanie przyłącza: wodociągowego, elektrycznego oraz kanalizacji sanitarnej, 5) Ponadto należy opracować dokumentację projektową przyłącza gazowego oraz uzyskać w imieniu Zamawiającego stosowne zezwolenie z właściwego organu administracji budowlanej na jego budowę. Po opracowaniu projektu i uzyskaniu stosownego zezwolenia ww. przyłącze należy wykonać w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia, 6) Wycinka 5 szt. drzew, 7) Wykonanie utwardzenia nawierzchni z kostki betonowej typ POLBRUK gr. 8 cm na powierzchni 9,0 x 12,0 m (108 m2), 8) Wykonanie ogrodzenia panelowego o wysokości min. 2,0 m. Długość ogrodzenia około 38,0 mb. W ciągu ogrodzenia należy przewidzieć wykonanie bramy wjazdowej o minimalnej szerokości 4,0 m i furtki wejściowej o szerokości 1,5 m. Ogrodzenie należy wykonać jako ocynkowane malowane proszkowo w kolorze zielonym, 9) Wykonanie terenów zielonych – trawa z rolki – powierzchnia około 45,0 m2. 10) UWAGA: Z uwagi na fakt, iż część pomieszczeń kondygnacji parteru docelowo będzie posiadać inne przeznaczenie niż przyjęte pierwotnie w opracowanej dokumentacji projektowej należy je wyposażyć wg poniższego zestawienia: a) Pom nr 1.5: Po zakończonych pracach stanowić będzie kuchnię w związku z czym należy zapewnić w nim podejścia pod zlew, zmywarkę. Ponadto wyposażone będzie w okap kuchenny, kuchenkę elektryczną, mikrofalówkę i lodówkę. W związku z czym przy realizacji robót przedmiotowe pomieszczenie należy uzbroić w stosowne instalacje umożliwiające podłączenie w/w sprzętu. Lokalizacja w/w sprzętu zostanie ustalona z Zamawiającym w trakcie prowadzenia robót. b) Pom. Nr 1.3: Stanowić będzie ubikację dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych w związku z czym drzwi wejściowe należy wykonać o szerokości min. 100 cm. Ponadto umywalka, oczko należy przewidzieć dopasowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dodatkowo w/w pomieszczenie należy wyposażyć w kabinę prysznicową również spełniającą wymogi osób niepełnosprawnych (uchwyty, krzesełko pod prysznic). c) Pom. Nr 1.8: W przedmiotowym pomieszczeniu należy zapewnić podejścia pod pralkę i umywalkę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
 
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45320000-6, 45331110-0, 45421130-4, 45400000-1, 45410000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1078895.89
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
 
Nazwa wykonawcy: TOMBUD Paweł Jeziorski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jagielnik 10A
Kod pocztowy: 66-300
Miejscowość: Międzyrzecz
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
 
Nazwa wykonawcy: TOMBUD-BIS Tomasz Jeziorski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jagielnik 10A
Kod pocztowy: 66-300
Miejscowość: Międzyrzecz
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1348900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1348900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1348900
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 29.05.2018 r.
WRG.271.17.2018           
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie „PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU MIESZKALNEGO NA BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ”.
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
 
Konsorcjum: TOMBUD Paweł Jeziorski, Jagielnik 10A, 66-300 Międzyrzecz – lider 
i TOMBUD-BIS Tomasz Jeziorski, Jagielnik 10A, 66-300 Międzyrzecz – partner
 
Uzasadnienie:
Oferta nr 1 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ponieważ zamawiający dokonał zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 1 ofertę:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Punktacja
Okres gwarancji
Punktacja
Łączna punktacja
1
Konsorcjum: TOMBUD Paweł Jeziorski, Jagielnik 10A, 66-300 Międzyrzecz – lider  
i TOMBUD-BIS Tomasz Jeziorski, Jagielnik 10A, 66-300 Międzyrzecz – partner
1 348 900 zł
60
60 miesięcy
40
100
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 14.05.2018 r.
WRG.271.17.2018
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1 170 000,00 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęła 1 oferta:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Okres gwarancji
Warunki płatności
1
Konsorcjum: TOMBUD Paweł Jeziorski, Jagielnik 10A, 66-300 Międzyrzecz – lider  
i TOMBUD-BIS Tomasz Jeziorski, Jagielnik 10A, 66-300 Międzyrzecz – partner
1 348 900,00 zł
60 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
 
Termin wykonania: 30.11.2018 r.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 551053-N-2018 z dnia 2018-04-26 r.
Gmina Międzyrzecz: PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU MIESZKALNEGO NA BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Dokumenty dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony