ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.32.2018 - Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, kserokopiarki do oddziałów przedszkolnych w Gminie MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.32.2018 - Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, kserokopiarki do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz

Szczegóły informacji

WRG.271.32.2018 - Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, kserokopiarki do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: Ogłoszenie nr 591663-N-2018 z dnia 2018-07-19 r.

Termin składania ofert / wniosków: 2018-07-27 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-07-27 13:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz

Ogłoszono dnia: 2018-07-19 przez Katarzyna Szadkowska

Treść:

Międzyrzecz, 14.08.2018 r.
WRG.271.32.2018                                                                                                                     
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, kserokopiarki do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz.
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1 – dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego”.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Studio Komputerowe Digitech s.c. Izabela Dobkowicz Marcin Thiele
ul. Jagiełły 9, 66-400 Gorzów Wlkp.
Uzasadnienie:
Oferta nr 3 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Do upływu terminu składania ofert dla części 1 złożono 1 ofertę:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Pkt
Dodatkowa gwarancja
Pkt
Liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych
Pkt
Łączna punktacja
3
Studio Komputerowe Digitech s.c. Izabela Dobkowicz Marcin Thiele
ul. Jagiełły 9,
66-400 Gorzów Wlkp.
25210,88 zł
60
0
0
0
0
60
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 2 – dostawa kserokopiarki w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.”
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Ksero Contakt Janusz Pęski Mariusz Smólski Sp. J.
ul. Hrubieszowska 20A, 71-047 Szczecin
Uzasadnienie:
Oferta nr 2 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Do upływu terminu składania ofert dla części 2 złożono 3 oferty.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 2 wykonawców.
Ocenie podlegały 2 oferty, która otrzymały następującą ocenę:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Pkt
Dodatkowa gwarancja
Pkt
Liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych
Pkt
Łączna punktacja
2
Ksero Contakt Janusz Pęski Mariusz Smólski Sp. J.
ul. Hrubieszowska 20A
71-047 Szczecin
9471,00 zł
60
12 miesięcy
30
0
0
90
4
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BIUROTECHNIK S.C. Renata Masiukiewicz, Władysław Masiukiewicz
ul. Kadetów 2/3
64-920 Piła
9212,70 zł
-
12 miesięcy
-
0
-
-
5
Copyline Jacek Cymbrykiewicz
Sp. J.
ul. Kazimierza Wielkiego 61
66-400 Gorzów Wlkp.
9569,40 zł
59,38
12 miesięcy
30
0
0
89,38
 
Informacja o wykluczeniu Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BIUROTECHNIK S.C. Renata Masiukiewicz, Władysław Masiukiewicz, ul. Kadetów 2/3, 64-920 Piła
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że wykluczył wykonawcę z postępowania na wykonanie ww. zadania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy.
Uzasadnienie:
Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych pismem z dnia
02.08.2018 r. wezwał wykonawcę do uzupełnienia i złożenia poprawionych nw. dokumentów, wyznaczając termin ich złożenia na 06.08.2018 r.
  1. aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ dla drugiego ze wspólników. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
  2. oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty załączone zostało ww. oświadczenie tylko dla jednego ze wspólników, natomiast wykonawca błędnie zaznaczył zarówno informację o przynależności jak i braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
W rozumieniu przepisów spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą, przedsiębiorcami są natomiast jej wspólnicy. Powyższe względy decydują o konieczności traktowania wspólników spółki cywilnej, którzy w tej formie prowadzą swoją działalność gospodarczą i ubiegają się o udzielenie zamówienia, jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
 
Zgodnie z § 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) oświadczenia dotyczące wykonawcy składane są w oryginale, natomiast dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Również zgodnie z zapisami pkt 7 SIWZ  w przypadku oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 6 SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy) dopuszczalna jest tylko forma pisemna.
Wykonawca złożył wymagane dokumenty po wyznaczonym terminie, tj. 07.08.2018 r. W dniu 06.08.2018 r. przesłał jedynie pocztą elektroniczną skany oświadczeń, w formie niezgodnej z wymogami wynikającymi ww. rozporządzenia oraz SIWZ.
 
Ponadto Zamawiający działając na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (pismem z 02.08.2018 r. wezwał wykonawcę do złożenia w terminie do 06.08.2018 r. wyjaśnień do treści oferty. Zgodnie z warunkami postawionymi w SIWZ zamawiający żądał, by Wykonawca zaproponował minimum pięcioletnią gwarancję świadczoną przez serwis producenta lub jego autoryzowanego podwykonawcę. W załączniku 6B – Szczegółowy opis przedmiotu dostawy Wykonawca wskazał, że oferuje dostawę urządzenia RICOH MP C2011, na które udzielono 6 lat gwarancji. W związku z powyższym Zamawiający zwrócił się o potwierdzenie czy Wykonawca jest autoryzowanym podwykonawcą, czy też gwarancja świadczona będzie przez serwis producenta. W odpowiedzi w wymaganym terminie wykonawca przesłał jedynie pocztą elektroniczną skany autoryzacji wskazujących, że wykonawca jest partnerem handlowym i serwisowym Nashuatec, natomiast nie udzielił żadnych wyjaśnień do treści oferty.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
Informacja o odrzuceniu oferty Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BIUROTECHNIK S.C. Renata Masiukiewicz, Władysław Masiukiewicz, ul. Kadetów 2/3, 64-920 Piła.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy.  Na podstawie art. 24 ust. 4 w związku z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy oferta złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielnie zamówienia zostaje odrzucona. Powód wykluczenia jak wyżej.
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 3 – dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach zadania „Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla dzieci z obszaru Gminy Międzyrzecz w tym wsparcie dla przedszkola prowadzonego przez Powiat Międzyrzecki”.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Studio Komputerowe Digitech s.c. Izabela Dobkowicz Marcin Thiele
ul. Jagiełły 9, 66-400 Gorzów Wlkp.
Uzasadnienie:
Oferta nr 1 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Do upływu terminu składania ofert dla części 3 złożono 1 ofertę:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Pkt
Dodatkowa gwarancja
Pkt
Liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych
Pkt
Łączna punktacja
1
Studio Komputerowe Digitech s.c. Izabela Dobkowicz Marcin Thiele
ul. Jagiełły 9,
66-400 Gorzów Wlkp.
40944,43 zł
60
0
0
0
0
60
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 30.07.2018 r.
WRG.271.32.2018
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, kserokopiarki do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz informuje, iż omyłkowo w dniu 27.07.2018 nie przekazała informacji &nbs

Załączniki