ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.33.2018 - Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska PolskiegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.33.2018 - Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego

Szczegóły informacji

WRG.271.33.2018 - Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 593467-N-2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-07-31 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-07-31 13:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz

Ogłoszono dnia: 2018-07-23 przez Katarzyna Szadkowska

Treść:

Międzyrzecz, 07.08.2018 r.
WRG.271.33.2018
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego”
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
TopGastro Grzegorz Kowalski,
Al. Armii Krajowej 45, 50-541 Wrocław
Uzasadnienie:
Oferta nr 5 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 9 ofert:
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 3 wykonawców.
Ocenie podlegały 3 oferty, która otrzymały następującą ocenę:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Pkt
Dodatkowa gwarancja
Pkt
Łączna punktacja
1
GASTRO CENTRUM Adam Koprowski, ul. Siemiradzkiego 15, 64-920 Piła
32 109,62 zł
-
12 miesięcy
-
-
2
GASTROTEKA Anna Wirkus, ul. 3 Maja 17/L1, 84-200 Wejherowo
27 131,86 zł
-
12 miesięcy
-
-
3
MEGAR Sp. z o.o. ul. Pionierów 1,
05-540 Zalesie Górne
29 656,39 zł
-
12 miesięcy
-
-
4
SAS Spółka z o.o. Sp. K.,
ul. Chmielna 15, 65-261 Zielona Góra
29 352,95 zł
-
12 miesięcy
-
-
5
TopGastro Grzegorz Kowalski,
Al. Armii Krajowej 45, 50-541 Wrocław
26 986,20 zł
60
12 miesięcy
40
100
6
PHU „BMS” Sp. J. Z.Bielecki,
ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn
41 966,77 zł
-
12 miesięcy
-
-
7
13p  Sp. z o.o., ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław
34 517,49 zł
46,91
12 miesięcy
40
86,91
8
GAMA Plawgo & Zawisza Sp. J.,
ul. Szczecińska 25A, 75-122 Koszalin
32  053,80 zł
-
0
-
-
9
ULTON S.C., ul. Cicha 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
28 801,82 zł
56,22
13 miesięcy
40
96,22
 
Informacja o odrzuceniu oferty GASTRO CENTRUM Adam Koprowski, ul. Siemiradzkiego 15, 64-920 Piła.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zamawiający w dniu 25.07.2018 r. i 26.07.2018 r. dokonał modyfikacji treści SIWZ w zakresie załącznika nr 5 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SIWZ wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć szczegółową specyfikację oferowanego wyposażenia stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty. Badając ofertę Wykonawcy Zamawiający stwierdził, że w swojej ofercie Wykonawca zastosował załącznik, który nie uwzględnia wszystkich wprowadzonych zmian SIWZ, co stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Informacja o odrzuceniu oferty GASTROTEKA Anna Wirkus, ul. 3 Maja 17/L1, 84-200 Wejherowo.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zamawiający w dniu 25.07.2018 r. i 26.07.2018 r. dokonał modyfikacji treści SIWZ w zakresie załącznika nr 5 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SIWZ wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć szczegółową specyfikację oferowanego wyposażenia stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty. Badając ofertę Wykonawcy Zamawiający stwierdził, że w swojej ofercie Wykonawca zastosował załącznik, który nie uwzględnia wszystkich wprowadzonych zmian SIWZ, co stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Informacja o odrzuceniu oferty MEGAR Sp. z o.o. ul. Pionierów 1, 05-540 Zalesie Górne.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zamawiający w dniu 25.07.2018 r. i 26.07.2018 r. dokonał modyfikacji treści SIWZ w zakresie załącznika nr 5 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SIWZ wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć szczegółową specyfikację oferowanego wyposażenia stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty. Badając ofertę Wykonawcy Zamawiający stwierdził, że w swojej ofercie Wykonawca zastosował załącznik, który nie uwzględnia wszystkich wprowadzonych zmian SIWZ, co stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
Ponadto zgodnie z zapisami SIWZ ww. wykaz powinien zawierać nazwę oferowanego produktu (markę) oraz jego opis. Przedstawiony do oferty załącznik nie zawiera informacji żądanych przez Zamawiającego w kolumnie 5, w której Wykonawca powinien wpisać formułę „zgodnie z SIWZ” jeżeli oferowany jest produkt spełniający wymagania Zamawiającego lub wskazać nazwę oferowanego produktu równoważnego (zamiennika) oraz jego opis celem wykazania równoważności. Brak ww. informacji stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Informacja o odrzuceniu oferty SAS Spółka z o.o. Sp. K., ul. Chmielna 15, 65-261 Zielona Góra.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zamawiający w dniu 25.07.2018 r. i 26.07.2018 r. dokonał modyfikacji treści SIWZ w zakresie załącznika nr 5 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SIWZ wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć szczegółową specyfikację oferowanego wyposażenia stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty. Badając ofertę Wykonawcy Zamawiający stwierdził, że w swojej ofercie Wykonawca zastosował załącznik, który nie uwzględnia wszystkich wprowadzonych zmian SIWZ, co stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Informacja o odrzuceniu oferty PHU „BMS” Sp. J. Z.Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zamawiający w dniu 25.07.2018 r. i 26.07.2018 r. dokonał modyfikacji treści SIWZ w zakresie załącznika nr 5 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SIWZ wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć szczegółową specyfikację oferowanego wyposażenia stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty. Badając ofertę Wykonawcy Zamawiający stwierdził, że w swojej ofercie Wykonawca zastosował załącznik, który nie uwzględnia wszystkich wprowadzonych zmian SIWZ, co stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Informacja o odrzuceniu oferty GAMA Plawgo & Zawisza Sp. J., ul. Szczecińska 25A, 75-122 Koszalin.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć szczegółową specyfikację oferowanego wyposażenia stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty i powinien zawierać nazwę oferowanego produktu (markę) oraz jego opis. Przedstawiony do oferty załącznik nie zawiera informacji żądanych przez Zamawiającego. Jest on niekompletny, część pozycji w załączonym wykazie została całkowicie pominięta, część nie zawiera ilości, bądź informacji w kolumnie 5, w której Wykonawca powinien wpisać formułę „zgodnie z SIWZ” jeżeli oferowany jest produkt spełniający wymagania Zamawiającego lub wskazać nazwę oferowanego produktu równoważnego (zamiennika) oraz jego opis celem wykazania równoważności. Brak ww. informacji stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 31.07.2018 r.
 
WRG.271.33.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.”
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 30 000,00 zł brutto.
 
W wymaganym terminie wpłynęło 9 ofert:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Dodatkowa gwarancja
Warunki płatności
1
GASTRO CENTRUM Adam Koprowski, ul. Siemiradzkiego 15, 64-920 Piła
32 109,62 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
2
GASTROTEKA Anna Wirkus, ul. 3 Maja 17/L1, 84-200 Wejherowo
27 131,86 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
3
MEGAR Sp. z o.o. ul. Pionierów 1,
05-540 Zalesie Górne
29 656,39 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
4
SAS Spółka z o.o. Sp. K., ul. Chmielna 15, 65-261 Zielona Góra
29 352,95 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
5
TopGastro Grzegorz Kowalski,
Al. Armii Krajowej 45, 50-541 Wrocław
26 986,20 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
6
PHU „BMS” Sp. J. Z.Bielecki,
ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn
41 966,77 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
7
13p  Sp. z o.o., ul. Międzyleska 2-4,
50-514 Wrocław
34 517,49 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
8
GAMA Plawgo & Zawisza Sp. J.,
ul. Szczecińska 25A, 75-122 Koszalin
32  053,80 zł
brak informacji
w ofercie
zgodnie
ze wzorem umowy
9
ULTON S.C., ul. Cicha 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
28 801,82 zł
13 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
 
Termin wykonania: 31.08.2018 r.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 27.07.2018 r.
 
WRG.271.33.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: Dotyczy: „Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego”
 
 
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęło pytanie do treści SIWZ. 
Pytanie:
Pozycja 42 Talerzyk płytki Czy Zamawiający dopuści średnicę min 180 mm, zapewne Zamawiający chcę w pozycji 42 i 43 różne średnice talerzyków?
 
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza średnicę talerza min. 180 mm.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 26.07.2018 r.
 
WRG.271.33.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: Dotyczy: „Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego”
 
 
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęło pytanie do treści SIWZ. 
Pytanie:
Pozycja nr 43 - Talerz płytki czy Zamawiający dopuści wymiar talerza 250 mm przy spełnieniu pozostałych parametrów?
Pozycja 44 - Talerz głęboki czy Zamawiający dopuści wymiar talerza 200 mm o pojemności 0,5 l pojemność użytkowa oraz 0,7l pojemność całkowita?
Pozycja 45 - Miska czy Zamawiający dopuści wymiar miski 12 cm średnica? Ponadto wkradł się błąd w opisie salaterki zamieszczony został opis talerza. Prosimy o poprawienie specyfikacji
Pozycja 45 ( błąd w numeracji) - Salaterka czy Zamawiający dopuści pojemność salaterki  400 ml ? Ponadto wkradł się błąd w opisie salaterki zamieszczony został opis talerza. Prosimy o poprawienie specyfikacji
Prośbę o zmianę parametrów motywujemy faktem iż w tej formie nie da się spełnić wymogu, że zastawa stołowa musi być z jednej linii producenckiej ( błąd w opisie w pozycji 45 - przypuszczamy ze muszą być takie same od pozycji 42 do 45)
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza opisane powyżej zmiany. Zmieniony opis w poz. 43 do 45 naniesiono kolorem niebieskim w załączniku nr 5.
 
Pytanie:
Pozycja 47-50 Sztućce czy sztućce maja być z jednej linii producenckiej? Jeśli tak czy Zamawiający dopuści nóż stołowy o długości min 205 mm
Odpowiedź: Tak. Sztućce od poz. 47 do 50 mają być z jednej linii producenckiej. Zamawiający dopuści nóź min. 205 mm. Zmieniony opis w poz. 47, 50 naniesiono kolorem niebieskim w załączniku nr 5.
Pytanie:
Pozycja 57 Wanna z uchwytami pojemność powinna być 28 l a nie 8 l? Widnieje błąd w specyfikacji? Prosimy o zweryfikowanie parametrów z istniejącymi modelami na rynku.
Odpowiedź:
Wanna musi mieć pojemność min. 28 l. Zmieniony opis w poz. 57 naniesiono kolorem niebieskim w załączniku nr 5.
 
Pytanie:
Pozycja 58 Tłuczek do mięsa, czy Zamawiający oczekuje tłuczka aluminiowego z antypoślizgowym uchwytem z tworzywa?
Odpowiedź. Tak
 
Pozycja 59 Rózga czy Zamawiający oczekuje rózgi stalowej z uchwytem z tworzywa o całkowitej długości min 550 mm?
Odpowiedź. Tak
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż dokonał modyfikacji treści SIWZ w w powyższym zakresie i naniósł je do załącznika nr 5.
 
Ponadto Zamawiający informuje, iż w pkt. 12 SIWZ wykreśla ppkt. 4 i 6.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 25.07.2018 r.
 
WRG.271.33.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: „Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego”
 
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż dokonał modyfikacji treści SIWZ w następującym zakresie:
- w załączniku nr 5 naniesiono zmiany kolorem czerwonym do następujących pozycji: 20, 25, 26, 28, 45, 53, 54, 56, 63, 64. Zmieniony załącznik nr 5 załączono do niniejszego pisma.
- pkt. 3.12 otrzymuje brzmienie: W przypadku zaproponowania produktu równoważonego Wykonawca opisze w załączniku nr 5 – kolumna 5-  wszystkie dane techniczne oferowanego produktu  (dokładny opis, lub załączy kartę techniczną itp.) umożlwiający jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ, kolumna 3.
- dokonano zmiany wzoru umowy. Zmieniony wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego pisma.
 
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęło pytanie do treści SIWZ. 
Pytanie:
Mam pytanie w sprawie przetargu na dostawę sprzętu gastronomicznego. Chodzi o pozycję nr 63, czyli Odkurzacz. Niestety specyfikacja podana przez Państwa jest wg producenta nieprawidłowa, a najbliższa tej poniższej:
 
- filtr Hepa do skutecznej filtracji
- silnik o podwyższonej żywotności z zabezpieczeniem termicznym
- podciśnienie: 27 kPa
- użyteczna siła ssania: 425 W
- głośność tylko 62 dB dzięki 5 stopniom filtracji oraz kapsuł redukujących hałas i drgania silnika
- gumowa opaska chroni meble przed obijaniem
- koła jezdne z bieżnią gumową nie rysujące podłoża
- zestaw akcesoriów umożliwiający skuteczne usuwanie zanieczyszczeń z różnych powierzchni i miejsc trudnodostępnych
- wąż ssący: 2,5 m
- możliwość sterowania podciśnienia z węża
- długość przewodu: 12 m
Dane techniczne
Typ worka          Bezworkowy
Zastosowanie   Na sucho
Pojemność zbiornika      15 l
Rodzaj zbiornika               Plastik
Moc znamionowa           900 W
Podciśnienie      27 kPa
Użyteczna siła ssania      425 W
Poziom hałasu  64 dB
Rodzaj filtra        Multifiltr samoczyszczący
Stopnie filtracji 5
Filtr Hepa            Tak
Długość węża ssącego   2,5 m
Długość przewodu zasilającego 12 m
Chowanie kabla brak
Wyposażenie    Wąż plastikowy 2,5m, rura stalowa, ssawki: uniwersalna, tapicerska, szczelinowa, okrągła z włosiem
Koła jezdne z bieżnią gumową   Tak
Gniazdo elektroszczotki Nie
Waga    8,6 kg
Wymiary             33 x 36 x 50 cm
 
Czy w związku z tym dopuszczają Państwo odkurzacze z powyższą specyfikacją techniczną?
 
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza opisany odkurzacz. Zmieniony opis w poz. 63 naniesiono kolorem czerwonym w załączniku nr 5.
 
Pytanie:
Poz. 28 Patelnia do naleśników. Opisana przez zamawiającego patelnia została wycofana ze sprzedaży mimo, że może funkcjonować w Internecie, który według przepisów prawa nie jest ofertą handlową i nie należy się nim sugerować, zatem czy Zamawiający dopuści patelnię aluminiową pokryta powłoka teflonową o śr. 200 mm, wysokości 35 mm, do wszystkich typów kuchenek, nie nadaje się do mycia w zmywarce.
 
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza zaproponowanej patelni. Zamawiający jednakże dopuści patelnię oprócz powłoki nanoceramicznej także z powłoką ceramiczną. Wobec powyższego Zamawiający dokonuje zmiany opis poz. 28, która otrzymuje brzmienie:
Patelnia z powłoką nanoceramiczną lub ceramiczną śr. 200 mm, wysokość w nie mniej niż 40 mm;
Cechy produktu:
– Nanoceramiczna lub ceramiczna powłoka nieprzywierająca
– Wysoka odporność termiczna do min. 250 st. C,
– Gładka powierzchnia, minimalna ilość tłuszczu wystarcza, aby uzyskać doskonały wynik smażenia
– Bardzo twarda powierzchnia, duża odporność na ścieranie
– do wszystkich typów kuchenek,
Zmieniony opis w poz. 28 naniesiono kolorem czerwonym w załączniku nr 5.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 500175707-N-2018 z dnia 25-07-2018 r.
Międzyrzecz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 593467-N-2018
Data: 23/07/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu jest Burmistrz Międzyrzecza z siedzibą 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1 , tel.: 95 742 69 30, adres e-mail: um@miedzyrzecz.pl 2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: ido@miedzyrzecz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego – sygnatura akt: WRG.271.33.2018; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) 1) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 593467-N-2018 z dnia 2018-07-23 r. 
 
Gmina Międzyrzecz: Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
Tak

Nazwa projektu lub programu 
Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1 , 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979. 
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyrzecz.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie 
www.bip.miedzyrzecz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie 
www.bip.miedzyrzecz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie
Nie 
adres 
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz – pok. 201 (sekretariat) 
Adres: 
Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz – pok. 201 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego 
Numer referencyjny: WRG.270.33.2018 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 
Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchennego i sprzętu AGD w ramach zadania „ Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Oś 9. Infrastruktura społeczna, Działanie 9.3. Rozwój infrastruktury edukacyjnej. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 

II.5) Główny kod CPV: 39220000-0 
Dodatkowe kody CPV: 
Kod CPV
39221180-2
39221190-5
39221200-9
39221210-2
39221220-5
39223000-1
39224330-0
39224300-1
39241110-7
39241120-0
39221123-5
39221130-7
39221150-3
39713430-6
39711500-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-31 

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: nie dotyczy 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: nie dotyczy 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: nie dotyczy 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 






 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
nie dotyczy 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od każdego wykonawcy składającego ofertę: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym formularzem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 4) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp. 6.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 6.3. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) niniejszej SIWZ. 6.4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie 
Informacja na temat wadium 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Nie 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wys

Załączniki