Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.57.2018 - Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.57.2018 - Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.Szczegóły informacji
WRG.271.57.2018 - Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki własne
Nr UZP: 651345-N-2018
Termin składania ofert / wniosków: 2018-11-29 13:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-11-29 13:15:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz – pok. 201 (sekretariat)
Ogłoszono dnia: 2018-11-21 przez Tomasz Dembowy
Treść:
Międzyrzecz, 11.12.2018 r.
WRG.271.57.2018
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz
w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
UL. RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930 FAX 095 7420228
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
P.H.U. „KASIL” Agnieszka Lis
ul. Jugosłowiańska 44c/10, 60-149 Poznań
Uzasadnienie:
Oferta nr 1 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Do upływu terminu składania ofert złożono 1 ofertę:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Pkt
|
Czas przystąpienia do usunięcia awarii
|
Pkt
|
Okres gwarancji
|
Pkt
|
Łączna punktacja
|
1
|
P.H.U. „KASIL” Agnieszka Lis
ul. Jugosłowiańska 44c/10,
60-149 Poznań
|
216630,00 zł
|
60
|
2 godziny
|
20
|
24 miesiące
|
20
|
100
|
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 29.11.2018 r.
WRG.271.57.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 245 000,00 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęła jedna oferta.
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Czas przystąpienia do usunięcia awarii
|
Okres gwarancji
|
Warunki płatności
|
1
|
P.H.U. „KASIL” Agnieszka Lis
ul. Jugosłowiańska 44c/10, 60-149 Poznań
|
216 630,00 zł
|
2 godziny
|
24 miesiące
|
zgodnie
ze wzorem umowy
|
Termin wykonania zamówienia: od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 26.11.2018 r.
WRG.271.57.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie formularza oferty.
Aktualny formularz oferty umieszczony został w załącznikach.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 651345-N-2018 z dnia 2018-11-21 r.
Gmina Międzyrzecz: Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.57.2018 - Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.57.2018 - Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.