ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.17.2019 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. „Przebudowa drogi nr 003532 F wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej w Kaławie”Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.17.2019 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. „Przebudowa drogi nr 003532 F wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej w Kaławie”

Szczegóły informacji

WRG.271.17.2019 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. „Przebudowa drogi nr 003532 F wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej w Kaławie”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 535990-N-2019

Termin składania ofert / wniosków: 2019-04-18 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-04-18 13:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz – pok. 201 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2019-04-10 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz, 13.05.2019 r.
WRG.271.17.2019                                                                                                                     
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. „Przebudowa drogi nr 003532 F wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej w Kaławie”.
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                                   UL. RYNEK 1
                                                   66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7420228
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
 
PHU DARO Dariusz Czapla, ul. Kuratowskiej 5/9, 66-400 Gorzów Wlkp.              
Uzasadnienie:
Oferta nr 6 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ponieważ Zamawiający zwiększył tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
 
Do upływu terminu składania ofert wpłynęły oferty 7 wykonawców:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Pkt
Doświadczenie personelu Wykonawcy
Pkt
Łączna punktacja
1
Inwest-Projekt mgr inż. Dariusz Bury, Wołczkowo, ul. Majowa 7, 72-003 Dobra
26 937,00 zł
-
2 komplety usług
-
-
2
Usługi w Zakresie Inżynierii Budowlanej ANTECH mgr inż. Anna Owsianka, Stary Dwór 9, 56-120 Brzeg Dolny
26 000,00 zł
43,57
1 komplet
usług
0
43,57
3
Komplet Inwest sp. z o.o. sp.k.
ul. Małorolnych 24
66-400 Gorzów Wlkp.
33 087,00 zł
34,24
3 komplety usług
40
64,24
4
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAWAL Filip Walczak, ul. Kobylogórska 16A, 66-400 Gorzów Wlkp.
49 200,00 zł
23,03
3 komplety usług
40
63,03
5
RDJ – Projektowanie-Nadzór-Wykonawstwo Robert Andruszko,
ul. Dębowa 18b, 72-004 Tanowo
27 000,00 zł
-
3 komplety usług
-
-
6
PHU DARO Dariusz Czapla,
ul. Kuratowskiej 5/9, 66-400 Gorzów Wlkp.
18 880,50 zł
60,00
3 komplety usług
40
100
7
Usługi Inżynierskie Wojciech Prochera, Nowa Wioska 5B, 66-218 Lubrza
23 985,00 zł
47,23
3 komplety usług
40
87,23
 
Informacja o wykluczeniu wykonawcy Inwest-Projekt mgr inż. Dariusz Bury, Wołczkowo, ul. Majowa 7, 72-003 Dobra.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że wykluczył wykonawcę z postępowania na wykonanie ww. zadania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy.
Uzasadnienie:
Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych pismem z dnia 26.04.2019 r. wezwał wykonawcę do oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, składanego na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyznaczając termin jego złożenia na 30.04.2019 r.
Wykonawca pozostawił wezwanie bez odpowiedzi.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
Informacja o odrzuceniu oferty wykonawcy Inwest-Projekt mgr inż. Dariusz Bury, Wołczkowo, ul. Majowa 7, 72-003 Dobra.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy.  Na podstawie art. 24 ust. 4 w związku z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy oferta złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielnie zamówienia zostaje odrzucona. Powód wykluczenia jak wyżej.
 
Informacja o wykluczeniu wykonawcy RDJ – Projektowanie-Nadzór-Wykonawstwo Robert Andruszko, ul. Dębowa 18b, 72-004 Tanowo.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że wykluczył wykonawcę z postępowania na wykonanie ww. zadania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy.
Uzasadnienie:
Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych pismem z dnia 26.04.2019 r. wezwał wykonawcę do oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, składanego na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyznaczając termin jego złożenia na 30.04.2019 r.
 
Zgodnie z § 14 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.) dokumenty lub oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
Również zgodnie z zapisami pkt 7 SIWZ  w przypadku oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 6 SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Wykonawca w dniu 29.04.2019 r. przesłał pocztą elektroniczną skan oświadczenia, w formie niezgodnej z wymogami wynikającymi z ww. rozporządzenia oraz SIWZ.
Oryginał dokumentu złożony został 07.05.2019 r., czyli po wyznaczonym terminie.
 
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
Informacja o odrzuceniu oferty wykonawcy RDJ – Projektowanie-Nadzór-Wykonawstwo Robert Andruszko, ul. Dębowa 18b, 72-004 Tanowo.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy.  Na podstawie art. 24 ust. 4 w związku z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy oferta złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielnie zamówienia zostaje odrzucona. Powód wykluczenia jak wyżej.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 19.04.2019 r.
WRG.271.17.2019
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 10 000,00 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęło 7 ofert:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Doświadczenie personelu Wykonawcy
Warunki płatności
1
Inwest-Projekt mgr inż. Dariusz Bury, Wołczkowo, ul. Majowa 7, 72-003 Dobra
26 937,00 zł
2 komplety usług
zgodnie
ze wzorem umowy
2
Usługi w Zakresie Inżynierii Budowlanej ANTECH mgr inż. Anna Owsianka, Stary Dwór 9, 56-120 Brzeg Dolny
26 000,00 zł
1 komplet
usług
zgodnie
ze wzorem umowy
3
Komplet Inwest sp. z o.o. sp.k.
ul. Małorolnych 24
66-400 Gorzów Wlkp.
33 087,00 zł
3 komplety usług
zgodnie
ze wzorem umowy
4
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAWAL Filip Walczak, ul. Kobylogórska 16A, 66-400 Gorzów Wlkp.
49 200,00 zł
3 komplety usług
zgodnie
ze wzorem umowy
5
RDJ – Projektowanie-nadzór-Wykonawstwo Robert Andruszko, ul. Dębowa 18b, 72-004 Tanowo
27 000,00 zł
3 komplety usług
zgodnie
ze wzorem umowy
6
PHU DARO Dariusz Czapla, ul. Kuratowskiej 5/9, 66-400 Gorzów Wlkp.
18 880,50 zł
3 komplety usług
zgodnie
ze wzorem umowy
7
Usługi Inżynierskie Wojciech Prochera, Nowa Wioska 5B, 66-218 Lubrza
23 985,00 zł
3 komplety usług
zgodnie
ze wzorem umowy
 
Termin wykonania: 30.08.2019 r.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 535990-N-2019 z dnia 2019-04-10 r.
Gmina Międzyrzecz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. „Przebudowa drogi nr 003532 F wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej w Kaławie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej : Nie
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony