ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRPG.271.22.2013 - Remont dachu wspólnego budynku Prokuratury Rejonowej i Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRPG.271.22.2013 - Remont dachu wspólnego budynku Prokuratury Rejonowej i Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13

Szczegóły informacji

WRPG.271.22.2013 - Remont dachu wspólnego budynku Prokuratury Rejonowej i Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 97913 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-06-18 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-06-18 10:30:00

Ogłoszono dnia: 2013-06-03 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz, 02.07.2013 r.
WRPG.271.22.2013
 
 
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Remont dachu wspólnego budynku Prokuratury Rejonowej i Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13”
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                                   UL. RYNEK 1
                                                   66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7420228
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
 
Firma Ogólnobudowlana „DEKBUD” Wojciech Jerzakowski,
Skiereszewo 3A, 62-200 Gniezno
 
Oferta nr 2 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Cena brutto oferty: 345 335,07 zł.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 3 oferty.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 3 wykonawców.
Ocenie podlegały 3  oferty, które otrzymały następującą ocenę:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Liczba uzyskanych punktów
1.
KiK Sp. z o.o. spółka komandytowa,
ul. Sportowa 6A, 63-500 Ostrzeszów
350 831,71 zł
98,43
2.
Firma Ogólnobudowlana „DEKBUD” Wojciech Jerzakowski, Skiereszewo 3A, 62-200 Gniezno
345 335,07 zł
100
3.
Blacharstwo-Dekarstwo Usługi Ogólnobudowlane Dariusz Pławski, ul. Okręg Wileński 26, 64-410 Sieraków
363 947,19 zł
94,89
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 13.06.2013 r.
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedź została zamieszczona poniżej w załącznikach.
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 05.06.2013 r.
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)  dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W związku z omyłką pisarską w treści SIWZ pkt 25 ust. 1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„Komisja dokona otwarcia ofert w dniu 18 czerwca 2013 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego tzn. w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu, Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, pokój 202”.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz: Remont dachu wspólnego budynku Prokuratury Rejonowej i Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13
Numer ogłoszenia: 97913 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu wspólnego budynku Prokuratury Rejonowej i Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Międzyrzecz, w imieniu własnym i Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp., na podstawie pełnomocnictwa udzielonego Burmistrzowi Międzyrzecza przez Prokuratora Okręgowego w Gorzowie Wlkp. do przygotowania i przeprowadzenia w imieniu i na rzecz Prokuratury Okręgowej, postępowania wspólnego o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Remont dachu wspólnego budynku Prokuratury Rejonowej i Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13 ogłasza niniejszy przetarg nieograniczony. 1. Zakres inwestycji obejmuje realizację dwóch zadań: 1) ZADANIE NR 1 - remont dachu nad częścią Prokuratury Rejonowej: - Zdemontowanie okładzin z płyt gipsowo - kartonowych oraz podkonstrukcji na poddaszu w sposób umożliwiający swobodny dostęp do spodów krokwi żelbetowych oraz boków stalowej belki kalenicowej, zabezpieczenie podłóg, elementów instalacyjnych i elementów przewidzianych do ponownego montażu, - Wzmocnienie konstrukcji stalowej, - Wklejenie taśm kompozytowych od spodu elementów żelbetowych krokwi, - Odtworzenie elementów instalacyjnych i obudów z płyt gipsowo-kartonowych po wykonaniu wzmocnień, - Rozbiórka pokrycia z dachówki wraz z ołaceniem, obróbkami blacharskimi, rynnami, rurami spustowymi ( rynny i rury spustowe do odzysku), - Wykonanie nowego pokrycia dachówką cementową z zastosowaniem śniegołapów dachowych, płotków przeciwśniegowych, ław kominiarskich, kominków wentylacyjnych - zgodnie z systemem producenta dachu, - Montaż rynien i rur spustowych z odzysku, - Rozebranie i ponowne wymurowanie kominów z cegły klinkierowej pełnej od wysokości 150cm pod płaszczyzną połaci dachowej, - Montaż okien połaciowych, wymiana wyłazu dachowego, - Impregnacja konstrukcji drewnianej lukarny, - Demontaż i odtworzenie instalacji odgromowej z wykorzystaniem nowych materiałów, - Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych nie nadających się do ponownego wykorzystania 2) ZADANIE NR 2 - remont dachu nad częścią Urzędu Miejskiego: - Rozbiórka pokrycia z dachówki wraz z ołaceniem, obróbkami blacharskimi, rynnami, rurami spustowymi (rury spustowe do odzysku), - Wykonanie nowego pokrycia dachówką cementową z zastosowaniem systemowych śniegołapów dachowych, płotków przeciwśniegowych, stopni i ław kominiarskich, kominków wentylacyjnych, - Montaż nowych rynien oraz rur spustowych z odzysku, - Rozebranie istniejących kominów ponad dachem i ponowne wymurowanie kominów z cegły klinkierowej pełnej. Kominy zaniżone, oznaczone jako 10A i 11A przemurować do wysokości istniejących kominów ponad dachem, - Montaż nowego wyłazu dachowego, - Impregnacja konstrukcji drewnianej lukarny, - Demontaż i odtworzenie instalacji odgromowej z wykorzystaniem nowych materiałów, - Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych nie nadających się do ponownego wykorzystania. 2. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez BEJNAR - Projektowanie i Realizacja Inwestycji w Gorzowie, pozwoleniem na budowę Nr 90/2013 z dnia 19.04.2013r. na Remont dachu wspólnego budynku Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu i Urzędu Miasta w Międzyrzeczu w zakresie objętym opisem przedmiotu zamówienia. 3. Z uwagi na to, że realizacja robót odbywać się będzie na czynnym obiekcie, Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzenia robót. 4. Materiały rozbiórkowe przewidziane do ponownego wbudowania (demontowana zabudowa poddasza z elementami instalacyjnymi, rynny i rury spustowe na Zadaniu 1, a na zadaniu 2 rury spustowe) należy ostrożnie zdemontować i odpowiednio zabezpieczyć, w taki sposób by nie uległy zniszczeniu. 5. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia i utylizacji materiałów rozbiórkowych nie nadających się do dalszego wykorzystania zgodnie z ustawą o odpadach, staraniem i na koszt Wykonawcy. 6. W cenie ryczałtowej należy ująć wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym również: koszty zagospodarowania i utrzymania zaplecza budowy, odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzenia robót, przestrzegania przepisów BHP, usunięcie materiałów rozbiórkowych i odpadów powstałych w czasie realizacji zamówienia, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, koszty badań i sprawdzeń i inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. 8. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz na materiały na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu robót zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać realizację co najmniej dwóch zamówień obejmujących budowę, rozbudowę lub remont budynku kubaturowego, w ramach których zrealizowane zostały prace związane z wykonaniem łącznie co najmniej 1000 m2 nowego pokrycia dachu z dachówki, potwierdzonych dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, że prace te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ 3)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp 4)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy 5)kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony zgodnie postanawiają, że zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej umowy jest możliwa w niżej opisanych przypadkach: 1) Zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę skutkujące korzyścią funkcjonalną, eksploatacyjną lub finansową dla Zamawiającego, 2) zmiany zakresu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę przed zawarciem umowy, 3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 4) termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych równolegle z zamówieniem podstawowym, 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-300 Międzyrzecz pok. 201 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony