Wydział Realizacji Inwestycji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wydział Realizacji Inwestycji
Akapit nr 1 - brak tytułu
Kierownik Wydziału: Sylwester Suchowski
Zakres działalności wydziału:
· przygotowywanie i nadzorowanie inwestycji i remontów realizowanych przez Gminę (z wyłączeniem inwestycji i remontów realizowanych przez jednostki organizacyjne Gminy i spółki w ramach czynszu dzierżawnego oraz Międzyrzeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego), w zakresie:
a) opracowywania przy współudziale komórek organizacyjnych Urzędu programów inwestycyjnych, remontowych i modernizacyjnych,
b) przygotowywania terenu pod inwestycje,
c) uzgadniania opracowania dokumentacji technicznej i kosztorysowej,
d) przygotowywania przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe,
e) przygotowywania umów z wykonawcami robót na realizację inwestycji, dostawy maszyn i urządzeń w ramach dostaw inwestorskich,
f) organizowania nadzoru inwestorskiego,
g) bieżącej kontroli realizacji inwestycji i remontu,
h) odbioru inwestycji oraz rozliczania zadania pod względem finansowym i rzeczowym,
i) przekazywania inwestycji w skład majątku Gminy,
· nadzorowanie inwestycji, remontów kapitalnych realizowanych przez jednostki i zakłady budżetowe Gminy z wyłączeniem inwestycji, remontów kapitalnych realizowanych przez Międzyrzeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego w zakresie:
a) opiniowania zamierzeń inwestycyjnych i remontowych,
b) uzgadniania dokumentacji technicznej i kosztorysowej,
c) współuczestnictwa w przetargach,
d) opiniowania umów z wykonawcami i dostawcami,
e) współuczestnictwa w odbiorach częściowych i końcowych,
f) kontroli realizacji zadania,
g) współuczestnictwa w rozliczaniu zadania pod względem finansowym i rzeczowym oraz przekazywaniu inwestycji w skład majątku Gminy,
· przygotowywanie terenu pod budownictwo jedno i wielorodzinne w zakresie uzbrojenia,
· kontrola zabezpieczeń prac budowlanych prowadzonych na zlecenie Gminy,
· przygotowywanie wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych ze środków Unii Europejskiej oraz innych dokumentów (np.: umowy harmonogramy, sprawozdania),
· monitorowanie wszystkich przedsięwzięć finansowanych przez Gminę przy udziale środków pochodzących z UE,
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marcin Rzepa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-11-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Rzepa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-11-01 01:28:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-11-01 01:42:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-11-01 01:42:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 9766 raz(y) |