Informacje dla mieszkańców gminy
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Obowiązek złożenia deklaracji przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych - PRZYPOMNIENIE
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-10-09 11:06:59 przez Marcin Rzepa
Akapit nr - brak tytułu
Przypominamy o obowiązku, złożenia deklaracji przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, wynikającym z art. 6m ust. 1 i 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 tj ze zm.).
Deklarację należy złożyć Burmistrzowi w terminie 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca lub powstania na danej nieruchomości odpadów komunalnych.
W przypadku zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub określonej w deklaracji ilości odpadów komunalnych powstających na danej nieruchomości, właściciel nieruchomości jest obowiązany złożyć nową deklarację w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana. Opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w zmienionej wysokości uiszcza się za miesiąc, w którym nastąpiła zmiana.