ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Terminy posiedzeń stałych komisji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

INFORMACJA O POSIEDZENIACH KOMISJI RADY MIEJSKIEJ W MIĘDZYRZECZU

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-12-11 14:26:36 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu

KOMISJA OŚWIATY, KULTURY I ZDROWIA
Termin posiedzenia:23.03.2015 r., godz. 1600
Tematy:
  1. Omówienie kalendarza imprez kulturalnych na rok 2015.
  2. Analiza bezpieczeństwa publicznego i porządku gminy, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa dzieci i młodzieży na terenie Gminy Międzyrzecz.
  3. Inwestycje oświatowe przewidziane do realizacji w 2015 roku, stan ich przygotowania.
  4. Omówienie projektów z zakresu oświaty i opieki  zdrowotnej zgłoszonych do Kontraktu Lubuskiego.
  5. Materiały na sesję i sprawy bieżące.
 
KOMISJA ROLNICTWA, INFRASTRUKTURY WSI I OCHRONY ŚRODOWISKA
Termin posiedzenia: 24.03.2015 r., godz. 1600
Tematy:
  1. Bezpieczeństwo publiczne na terenie Gminy Międzyrzecz z uwzględnieniem terenów wiejskich – lokalizacja przystanków autobusowych.
  2. Inwestycje na terenach wiejskich przewidziane do realizacji w 2015 roku.
  3. Materiały na sesję i sprawy bieżące.
 
KOMISJA INWESTYCJI, BUDOWNICTWA I MIENIA KOMUNALNEGO
Termin posiedzenia: 25.03.2015 r., godz. 1600
Tematy:
  1. Informacja nt. odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w Gminie Międzyrzecz za rok 2014 z określeniem:
  • wysokości ogólnej opłaty dla operatora wynikającej z przetargu,
  • kosztów operatora za wyposażenie nieruchomości w pojemniki, odbiór i utylizację odpadów,
  • pozostałych kosztów poniesionych przez Gminę,
  • dochodów Gminy (wpłaty mieszkańców),
  • procentu mieszkańców niewnoszących opłat,
  • wysokości ogólnej opłaty dla operatora wynikającej z przetargu na rok 2015.
  1. Informacja na temat: zarządzania i administrowania cmentarzami w Gminie Międzyrzecz, obowiązującego cennika usług cmentarnych, dochodu firmy zarządzającej cmentarzami komunalnymi uzyskanego zgodnie z przetargiem, dodatkowych kosztów ponoszonych przez firmę zarządzającą, dodatkowych kosztów ponoszonych przez Gminę, nadzoru Gminy nad właściwym wykonaniem zadań przez firmę wyłonioną w przetargu.
  2. Materiały na sesję i sprawy bieżące.
 
KOMISJA GOSPODARKI FINANSOWEJ
Termin posiedzenia: 26.03.2015 r., godz. 1600
Tematy:
  1. Informacja o pozyskanych przez gminę środkach finansowych z zewnątrz w roku 2014 oraz o planowanym pozyskiwaniu tych środków w 2015 roku.
  2. Materiały na sesję i sprawy bieżące.
« powrót do poprzedniej strony